Skip to main content
antwoord

Waarom is mijn simkaart nog steeds geblokkeerd nadat ik heb opgewaardeerd?

• August 17, 2025
  • 17 reacties
  • 133 Bekeken

sim is geblokkeerd omdat mijn beltegoed op was. Ik heb een prepaid. Daarna heb ik opgewaardeerd en ik zie in mijn simyo dat ik 20 euro beltegoed heb, maar sim is verdomme nog steeds geblokkeerd. Dit is verdomme heel vervelend

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Zabi,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend voor je is.

Ik heb zojuist even meegekeken maar ik zie dat jouw aansluiting in error is gegaan en dat op dit moment de technische dienst druk bezig is om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Mocht je morgen nog steeds uitgaand geblokkeerd zijn laat het dan even weten in dit topic. 

Bedankt voor jullie reacties ​@wimj12 ​@JanD ​@Friesian!

Groetjes,
Amy

17 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • August 17, 2025

Ik snap je frustratie, maar een vloektopic maken helpt niet echt.

In het weekend zijn geen moderators aanwezig die je kunnen helpen. Die zijn er morgen weer.

JanD
  • Forum Expert
  • August 17, 2025

Beste ​@Zabi  in het weekend kun je via WhatsApp van 10.00-17.00 uur contact opnemen met de Simyo helpdesk, daar het reeds 17,00 uur is geweest, wordt het inderdaad pas morgen voordat je weer met Simyo contact op kunt nemen, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Het taalgebruik kan inderdaad wat netter en vriendedlijker, zie de forumvoorwaarden:

https://forum.simyo.nl/uitleg-over-de-simyo-community-151/de-simyo-community-huisregels-46590

• auteur
  • Beginner
  • August 17, 2025

Bedankt voor jullie mails, maar nogmaals mijn sim is geblokkeerd en ik kan dus niet bellen ook niet whatsApp. Ik heb 20 euro beltegoed, maar ben geblokkeerd, en het is al heel lang geduurd. 

Friesian
  • Forum Expert
  • August 17, 2025

Beste ​@Zabi 

Morgen dan reageert een medewerker,, een moderator van Simyo op jouw topic nadat dit door haar is opgepikt. 

Via een pb waar ze, verwacht ik,, om je gegevens zal vragen zal zij je verder helpen. 

Geduld is een schone zaak en zoals je ziet is vloeken echt niet nodig. 

Succes! 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 18, 2025

Hoi ​@Zabi,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend voor je is.

Ik heb zojuist even meegekeken maar ik zie dat jouw aansluiting in error is gegaan en dat op dit moment de technische dienst druk bezig is om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Mocht je morgen nog steeds uitgaand geblokkeerd zijn laat het dan even weten in dit topic. 

Bedankt voor jullie reacties ​@wimj12 ​@JanD ​@Friesian!

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • August 18, 2025

Het is al een week nou dat ik geen telefoon heb, het is heel erg vervelend, en heel slecht van jullie. Ik wil het nu meteen opgelost zijn, of sturen jullie mij een andere nummer dat meteen geactiveerd is en dat ik meteen kan gebruiken en dat jullie mijn beltegoed ook overmaken op dit nieuw  nummer. Of stap ik over naar een ander provider en jullie mijn beltegoed terug storten op mijn rekening.

Friesian
  • Forum Expert
  • August 19, 2025

Beste ​@Zabi 

Ook al begrijp ik zeker wel de frustratie. Geef de technische afdeling eerst de tijd zou ik zeggen, men is ermee bezig. 

Praktisch gesproken is jouw prepaid nummer gekoppeld en geleverd aan het simkaartnummer.

Een nieuw nummer kost €5,- (normaal gesproken) en dat gaat van je beltegoed af. Een nieuw nummer kan ook nadelen hebben. Je contacten moet je dan op de hoogte brengen, maar ook zakelijk contacten zoals bijvoorbeeld bank, ziekenhuis, huisarts, Google, WhatsApp, Facebook of Apple enzovoorts. 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 19, 2025

Hoi ​@Zabi,

Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. 

Tegen de tijd dat er een nieuwe simkaart bij jou thuis is aangekomen zou het al opgelost moeten zijn voor jouw bestaande aansluiting. Ik heb gevraagd of ze dit eventueel met spoed kunnen oppakken. Ik ga ervanuit dat het snel is opgelost. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • August 20, 2025

Ik wil mijn beltegoed terug gestort hebben op mijn rekening. Ik heb daar 20 euro staan nu en nog 7 of 8 euro verloren gegaan door jullie stomme fout. Dus totaal 27 of 28 euro. Wanneer krijg ik het terug?

• auteur
  • Beginner
  • August 20, 2025

Ik wil jullie verdomme diensten niet meer. wanneer krijg ik mijn beltegoed geld terug??????

Friesian
  • Forum Expert
  • August 21, 2025

Dus als ik het goed begrijp is het probleem opgelost als je de simkaart uit je telefoon haalt. 😉🙃

Man, man, man doe ff een beetje rustig. Simyo is ermee bezig om het op te lossen.

Ook al begrijp ik dat het vervelend is raadt ik je aan om toch wat vriendelijker te zijn in je bewoordingen. De toon maakt de muziek. 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 21, 2025

Hoi ​@Zabi,

We willen je wel vragen om onze huisregels te respecteren. Het is niet toegestaan om scheldwoorden te gebruiken in een bericht. 

Je bent vrij om over te stappen aangezien je een Prepaid aansluiting hebt. Het beltegoed zal dan worden teruggestort op je rekening.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • August 23, 2025

Ik ben al overgestapt met een nieuw nummer, en ik wil mijn beltegoed terug. Het is al derde keer dat ik het zeg

Friesian
  • Forum Expert
  • August 23, 2025

Hoi ​@Zabi 

Ik vermoed dat er een misverstand is ontstaan. Je bent naar een andere provider gegaan en hebt daar een nieuwe prepaid besteld vermoed ik. 

Bij overstappen van de ene provider naar een andere wordt meestal gewerkt met nummerbehoud. Ik vermoed dat er daardoor een misverstand is ontstaan. Simyo had dan jouw huidige 06 vrijgegeven voor porteren.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 25, 2025

Hoi ​@Zabi,

Bedankt voor je reactie. Wat ​@Friesian zegt klopt inderdaad. We kunnen jouw beltegoed terugstorten als je een nummerbehoud verzoek hebt gedaan bij een andere provider met het nummer dat je bij ons had/hebt. Heb je een nieuwe prepaid bestelling gedaan bij een andere provider met een nieuw nummer?

Groetjes,
Amy

Friesian
  • Forum Expert
  • August 25, 2025

@Amy

Verwijderd

• auteur
  • Beginner
  • August 26, 2025

Ik ga nummerbehoud vragen