Skip to main content
Wegens aanschaf van een Samsung S7 heb ik een vervangende/nieuwe simkaart aangevraagd, omdat de oude simkaart (zat in HTC Desire) niet kon worden verkleind tot een nano simkaart. Ik krijg echter met geen enkele mogelijkheid verbinding met het KPN netwerk. Ik heb uiteraard alle tips en trucs uitgeprobeerd die er op het forum te vinden zijn, maar ook helaas zonder succes. Ik heb ook de simkaart eruit gehaald en gecheckt of deze goed in de slede zat. Dit was wel het geval. De oude simkaart zit nog ijn mijn HTC Desire en daar kan ik nog steeds mee bellen en sms-en. Dit zou toch niet mogelijk moeten zijn. Graag hulp bij mijn probleem.
Als de oude simkaart nog werkt, dan is de nieuwe simkaart niet geactiveerd of met het activeren is wat mis gegaan.
Hallo Ron,

Bedankt voor je bericht. OPGELOST

Het klopt inderdaad. Pas vanmorgen zag ik dat mijn oude telefoon/simkaart het niet meer deed, dus gedeactiveerd was. Ik heb vervolgens mijn nieuwe telefoon, de samsung s7 uitgezet, de simkaart eruit gehaald en na 15 minuten weer erin gedaan. en ja hoor, hij doet het. Ik heb gelukkig nu wel verbinding. Toch wel vreemd dat het activeren van mijn nieuwe simkaart zolang duurde. groeten
..👍😉
Hoi handsonic!



Fijn dat je probleem inmiddels is opgelost, goed dat je dit nog even deelt onder je topic. 🙂



Dit weekend zijn er korte tijd werkzaamheden geweest op het netwerk. Hierdoor liepen alle wijzigingen hieraan vertraging op, vandaar dat het activeren van je nieuwe simkaart iets langer duurde dan je gewend was. Gelukkig werd je oude simkaart pas inactief op het moment dat de nieuwe geactiveerd werd. Zo bleef je toch nog bereikbaar. Inmiddels zie ik dat je nieuwe simkaart inderdaad is geactiveerd, heb je hier nog vragen over?



@ Ron H, bedankt voor je snelle reactie!



Groetjes,

Els

Reageer