Waarom is mijn simkaart geblokkeerd voor in en uitgaand verkeer? Dit is een nood telefoon voor mijn zoon.
Hoi Svennie,
Wat vervelend dat je geen gebruik kon maken van onze diensten!
Het lijkt erop dat er iets niet helemaal lekker ging achter de schermen. Ik heb het nu voor je opgelost! Zet om 11:00 uur even je toestel uit en aan, dan zou alles weer moeten werken zoals het hoort
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Groetjes,
Bas
Op dit moment kan er niet uitgaand worden gebeld. Hoe kan dit? Vorige maand ook al problemen. Kun je dit voor ons oplossen??
Gr. Ina
Hallo Ina,
Dank je wel voor je reactie Ik zie geen blokkades op het netwerk staan met de simkaart van je zoon. Welke melding krijg je te horen? En heb je geprobeerd om naar verschillende nummers proberen te bellen? Ik kan dan contact opnemen met de netwerkspecialisten om dit voor je uit te zoeken.
Groetjes,
Ouael
Hallo Ouael,
Bedankt voor je reactie. Ik heb zowel naar kpb nummers als Vodafone nummers gebeld. Ik krijg een melding dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Kan dat te maken hebben dat je 1 keer per half jaar een uitgaande verbinding moet maken?
Gr. Ina
Hoi Ina,
Ik heb gelijk maar weer even onze netwerkspecialisten gebeld naar aanleiding van je bericht
Zij geven aan dat er geen blokkades zijn ingesteld aan onze kant, ook niet achter de schermen zoals de vorige keer het geval was. Ik ga voor de zekerheid wel even de simkaart een reset geven. Kun jij dan over een kwartier het toestel even uit- en aanzetten?
Mocht dat nou niet gewerkt hebben, probeer dan eens om handmatig het telefoonnummer in te toetsen en te bellen in plaats van een nummer te kiezen uit je telefoonboek. Als dat nou wel werkt, dan ligt het namelijk aan het toestel. Ik zou je ook willen verzoeken om van een vijftal uitgaande oproepen de datum en het tijdstip te registreren waarop ze gedaan zijn. Dan kunnen onze netwerkspecialisten daar gericht onderzoek naar doen als het nodig is.
Heb je hier nog vragen over? Let me know
Groetjes,
Bas
Hallo Bas, ik heb het toestel uit en aan gezet (2 keer). Heb naar verschillende nummers gebeld en ook handmatig een nummer ingevoerd. Helaas lukt het nog steeds niet.
Gr. Ina
Hoi Ina,
Zojuist heb ik nog even contact opgenomen met onze eigen technische afdeling, zij geven aan dat ze wel een blokkade zien staan (die de Netwerk Specialist niet kan zien). Ze hebben ook direct deze blokkade verwijderd. Zou je nog een keertje over een kwartier het toestel uit en aan willen zetten? Zo weten we zeker dat wij echt alles hebben geprobeerd!
Ook heb ik de mobiele nummers even opgeslagen als notitie onder jouw aansluiting en de nummers hier (op openbaar internet) verwijderd.
Groetjes,
Tessanne
Hallo Tessanne,
Ik heb weer verbinding. Heel erg bedankt.
Fijn weekend!
Gr. Ina
Hoi Ina,
Goed om te horen! Jij ook nog een heel fijn weekend gewenst!
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.