Hoe los ik dat op?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Nel1939,
Dit is alleen op te lossen door op Mijn Simyo een nieuwe simkaart aan te vragen.
Dit is alleen op te lossen door op Mijn Simyo een nieuwe simkaart aan te vragen.
Hoi Nel1939,
Ik zie dat je al een ander topic bent gestart over je simkaart. Ik wil je vragen om over hetzelfde onderwerp niet twee aparte topics aan te maken, maar alle aanvullingen in reactie op het eerste te plaatsen. Zo houden we het forum netjes en overzichtelijk. :)
Op je eerste ticket heb ik inmiddels gereageerd. Dit kun je hier teruglezen. Mocht je nog vragen of aanvullende informatie hebben, dan kun je op dat topic reageren. Goed? 🙂
Groetjes,
Els
Ik zie dat je al een ander topic bent gestart over je simkaart. Ik wil je vragen om over hetzelfde onderwerp niet twee aparte topics aan te maken, maar alle aanvullingen in reactie op het eerste te plaatsen. Zo houden we het forum netjes en overzichtelijk. :)
Op je eerste ticket heb ik inmiddels gereageerd. Dit kun je hier teruglezen. Mocht je nog vragen of aanvullende informatie hebben, dan kun je op dat topic reageren. Goed? 🙂
Groetjes,
Els
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.