.

Beantwoord

Waarom is mijn oude abonnement nog niet opgezegd na nummerbehoud?

  • 28 September 2014
  • 7 reacties
  • 417 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb nummerbehoud aan gevraagd en deze is goed gekeurd, mijn nummer wordt over 2 dagen overgezet. Maar mijn oude abonnement liep af op 27 september, deze heb ik niet opgezegd want dat zou via jullie gedaan worden. Nu is het mij opgevallen dat ik via mijn oude abonnement wel nieuwe belminuten/sms en mb tegoed heb gekregen voor deze maand. Ik ben dus benieuwd of mijn oude abonnement wel goed is opgezegd en of ik dan niet een maand extra moet betalen?

Met vriendelijke groet,
Hester Timmerman.

Verstuurd vanaf mijn iPhone
icon

Beste antwoord door franswon 28 September 2014, 20:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum hmtimmerman,

Als uw nummer is overgegaan naar Simyo is er voor dit nummer geen contract meer met uw vorige provider.
Het beste kunt u contact opnemen met uw vorige provider om dit in orde te maken. Een eventuele betaling kunt u storneren via uw bank.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi hmtimmerman, welkom op het Simyo forum!

Ik heb van je vraag een eigen topic gemaakt in het subforum Nummerbehoud. Hier vind ik hem beter passen.

Het klopt wat Scotsman aangeeft; mocht je teveel betalen omdat je nummer wordt overgezet naar Simyo kun je het beste contact opnemen met je vorige provider.

Ik snap echter wel waarom dit nu gebeurt.
Je oude contract stopt wanneer je nieuwe Simyo contract in gaan, en dat is op 30 september. Tot die tijd doet een oude provider nog helemaal niets. Pas wanneer je nummer daadwerkelijk is overgezet wordt je oude abonnement beëindigt. Eventuele nieuwe bundels zouden dan weer verrekend moeten worden, lijkt me. Tenminste, dat doen we bij Simyo.

Ik citeer franswon meer even:
Het beste kunt u contact opnemen met uw vorige provider om dit in orde te maken.
Reputatie 7
Badge +9


Het klopt wat Scotsman aangeeft


-Ernst, nou weet iedereen dat franswon een pseudoniem van me is! En dat had ik nou zo graag geheim willen houden... OK, franswon gaat de prullenbak in en ik verzin wel iets anders... :D
Reputatie 7
Badge +9
lol scotsman
Reputatie 5
Badge +11
Ooooh, sorry dat ik je undercover dekmantel verraden heb...
Ik zal de volgende beter opletten 😮
En hoe zit het andersom?
Ik ben overgestapt naar Hollandsenieuwe en het nummerbehoud is goedgekeurd al een tijd geleden. 1 september, vandaag dus, gaat mijn contract daar in. Maar simyo gaat ook gewoon door.
Dus simyo hoe zit dit?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Arjan76,

Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld. Daar heeft Naomi er al een reactie op gegeven.
Je hoeft overigens je vraag hier op het forum maar één keer te stellen, we reageren namelijk op alle vragen die er gesteld worden 🙂

Reageer