.

Beantwoord

Waarom is mijn nummerbehoud op een andere datum?

  • 5 May 2014
  • 2 reacties
  • 351 Bekeken

Ik heb een aanvraag voor nummerbehoud gedaan,met als gewenste datum 6 mei, omdat dan mijn oude abonnement is afgelopen (dit had ik oktober 2013 al; opgezegd) nu krijg ik vandaag een mail waarin staat dat mijn abonnement bij Simyo pas op 02 juni ! ingaat. Dit betekend dat ik bijna een hele maand zonder telefoon zit. Waarom wordt dit niet bij de aanvraag vermeld? Dan had ik kunnen kijken bij een andere provider die het wel op 6 mei kan laten ingaan.
icon

Beste antwoord door Tiury 6 May 2014, 16:22

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik heb vorige week met hetzelfde probleem gebeld met de klantenservice en die hebben de nummer portatie snel geregeld. Succes
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Janneke62,

Welkom op het forum 🙂

Ik kan zien dat je op 1 mei een aanvraag hebt gedaan voor nummerbehoud. De datum waarop je over wil stappen was 8 mei. Helaas is dit door je vorige provider afgewezen omdat er geen rekening is gehouden met een opzegtermijn van 30 dagen. Je vorige provider heeft 2 juni als alternatieve datum opgegeven. Met die informatie heeft de afdeling nummerbehoud meteen een aanvraag gedaan voor 2 juni.

Je vorige provider geeft deze datum alleen maar als er nog een lopend contract is, dus weet je zeker of het contract is opgezegd per vandaag? Als dit het geval is betekent dat je op dit moment niet meer kunt bellen met de simkaart van je vorige provider. In dat geval moet ik meteen een nieuwe aanvraag voor je doen. Als je op dit moment nog gewoon kunt bellen, kun je dit blijven doen tot 2 juni. Dan zal Simyo op de afgesproken datum je nummer overnemen.

Laat je het even weten wat ik voor je kan betekenen?

Reageer