Skip to main content
Ik heb op 28.01.2015 nummerbehoud aangevraagd bij T-Mobile. Zij hebben dat per e-mail aan mij bevestigd. Per 19.03.2015 is mijn abonnement ingegaan. Zij zouden het Simyo abonnement voor mij opzeggen. Helaas is mijn oude nummer niet overgezet. Nu geeft T-Mobile aan dat mijn nummer op 08.05.2015 pas wordt overzet. Op mijn Simyo account zie ik bij de status geen opzegging. Zit ik nu met twee abonnementen? Ik heb mijn simkaart van Simyo op 19.03.2015 verwisseld voor de simkaart van T-Mobile en wil een maand wachten mijn oude nummer wordt overgezet.
Hoi Izura, welkom terug op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je nu met twee contracten lijkt te zitten 😞. Ik heb meteen de aanvraag voor nummerbehoud erbij gepakt. Hier is te zien dat je nieuwe provider pas op 08-04-2015 een eerste verzoek voor nummerbehoud heeft ingediend bij Simyo. Van de aanvraag op 28-01 is echter niets terug te vinden. Dit betekent dat je contract bij Simyo inderdaad nog niet was opgezegd en dat hierdoor er nog steeds een maand opzegtermijn geldt.



Helaas ligt in dit geval de verantwoordelijkheid echt bij je nieuwe provider en kan ik je nummer niet per direct over laten zetten 😞.



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Dank je wel voor je reactie.

Is het eventueel wel mogelijk om het contract af te kopen? Ik vind het lastig om zolang te wachten tot ik weer

gebruik kan maken van mijn oude nummer.



Groetjes, Izura
Hallo Izura,



Eerder is je contract niet af te kopen i.v.m. de contractuele opzegtermijn.
Hoi Izura,



Sneller kan het inderdaad niet nu. Nu is je overzetting gepland voor 8-5-2015.

Tot die tijd kan je de Simyo sim met je oude nummer gewoon gebruiken. Desnoods schakel je onze sim door naar je nieuwe aansluiting. Dan mis je zeker geen telefoontjes. Dan betaal je wel je doorgeschakelde gesprekken als uitgaande gesprekken.



Nog heel even geduld dus!



Groetjes,

Charlene

Reageer