Wat nu?
Klein gokje..
Wil je van prepaid naar een sim only abonnement?
Indien ja, dan doe je de overstap heel gemakkelijk via de MijnSimyo pagina van je prepaid aansluiting.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
MijnSimyo - instellingen - simkaart.
Nu heb ik twee verschillende nummers bij simyo.
Niet erg handig.
Welkom op het Simyo forum!
Wat Ray aangeeft klopt inderdaad, maar geen probleem! Je kunt het beste in Mijn Simyo een vervangende simkaart aanvragen voor je telefoonnummer en je nieuwe bestelling annuleren. Dit kun je doen op www.simyo.nl/annuleren, mocht je al een simkaartje hebben ontvangen voor het te annuleren nummer dan mag je deze weggooien.
Groetjes,
Daisy
Kan het beltegoed dan ook overgeheveld worden? Want daar staat nog 7,50 beltegoed op
Mvg, gerard
Bij het opzeggen van de tweede aansluiting zou je de 5 euro echt beltegoed (de andere 2,50 is bonusbeltegoed, dat niet overgezet kan worden) naar je eerste aansluiting kunnen laten overzetten. Dat kost echter 5 euro, dus dan blijft er niets over om over te zetten.
Het is dus verstandiger om de tweede aansluiting te annuleren via deze pagina. Via Mijn Simyo van de eerste aansluiting kun je voor 5 euro een vervangende simkaart aanvragen.
Als je een vervangende simkaart aanvraagt, dan gaat je beltegoed inderdaad mee! 🙂 Of bedoel je iets anders? Zoals de dingen waar
Groetjes,
Jihane
Groentjuh bedoeld.
Bedankt voor de info!
Mvg Gerard
Ah, kijk eens aan 🙂 Ik ben blij dat je je antwoord hebt gevonden! Trek je aan de bel als je nog een vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Ik heb inderdaad ook een probleem met nummerbehoud van Simyo naar Simyo. Ik had per ongeluk Sim Only besteld, direct geannuleerd en moest een nieuw prepaid-pakket bestellen. Heb ik gedaan maar ik heb ook nog steeds mijn oude nummer niet terug
Hallo MrsThompy,
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb je huidige Prepaid en nummerbehoud bekeken en ik zie dat je oude nummer op 19 december weer wordt hersteld. Hier heb je als het goed is ook meerdere e-mails over ontvangen. Dus alles gaat gelukkig goed . Reageer gerust als je nog vragen hebt.
Groetjes,
Ouael
Dank je wel Quael. Ik heb idd met iemand gesproken en het was behoorlijk fout gegaan maar is hopelijk nu opgelost. We gaan het zien !!!
Groetjes
Hallo Mrs Thompy,
Goed om te horen dat je al bent geholpen! Ik hoop dat het gaat lukken. :)
Groetjes,
Sarah
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.