Skip to main content
Hallo,



Kreeg daarstraks een mail dat mijn nummerbehoud door Ziggo is afgewezen omdat mijn 06 nummer en het simkaartnummer niet overeen zouden komen.

Beide heb ik zojuist nogmaals gecontroleerd en zijn correct.



Nu lees ik hier op het forum dat dit vaak het geval is bij Ziggo. Op de simkaart staan 23 cijfers. Klopt het dat ik alleen de eerste 18 hiervan moet ingeven om mijn verzoek niet afgewezen te laten worden? Ik zie op het forum wel vaak de vraag icm Ziggo, maar geen concreet antwoord.



Alvast bedankt
Hoi rudrood,



Welkom op het forum en bij Simyo.



Het klopt dat op je Ziggo simkaart meer cijfers staan. Bij aanvraag nummerbehoud hebben wij alleen de eerste 18/19 cijfers nodig. Waar het verschil precies zit is voor ons ook onduidelijk.



Zojuist heb ik een nieuwe verzoek voor je ingediend. Je ontvangt binnen enkele dagen reactie of het verzoek is goedgekeurd.



Laat je ons weten als je bericht hebt?
Hallo Ali,



Bedankt voor de moeite. Kun je me wanneer het lukt laten weten hoe wat je nu hebt ingegeven, 18 of 19? Ik heb namelijk nog twee klantjes (mijn kids) die ik van Ziggo naar Symio wil verhuizen.
Hoi rudrood,



Leuk dat de je kinderen ook overstappen.



Ik heb net gecheckt hoe de aanvraag ervoor staat, Ziggo heeft het goedgekeurd. Je nummer komt op 2 maart over. Eerder was niet mogelijk i.v.m de opzegtermijn van één maand. Je ontvangt later op de dag nog een bevestiging per e-mail.



Bij de aanvraag heb ik alleen de eerste 18 cijfers van je simkaart opgegeven. Dit zou je bij de bestellingen van je kinderen ook kunnen doen.



Hebben je kinderen al een bestelling geplaatst? Het loont anders om gebruik te maken van de Vriendendeal actie.



Of was je het al van plan? 🙂

Reageer