Hallo
Waarom is mijn nummer behoud afgewezen
Bladzijde 1 / 1
Hoi c.avisjes,
Wat jammer dat er wat onduidelijk is over je nummerbehoud aanvraag. Volgens mijn gegevens is je nummerbehoud verzoek gewoon goedgekeurd per 02-11-2015. Op die dag zal je nummer over gaan naar je nieuwe provider.
Heb je een afwijzing gekregen van je nieuwe provider? Dan is het zaak dat je daar navraag doet hoe dat komt 🙂.
Groetjes, Tiury
Wat jammer dat er wat onduidelijk is over je nummerbehoud aanvraag. Volgens mijn gegevens is je nummerbehoud verzoek gewoon goedgekeurd per 02-11-2015. Op die dag zal je nummer over gaan naar je nieuwe provider.
Heb je een afwijzing gekregen van je nieuwe provider? Dan is het zaak dat je daar navraag doet hoe dat komt 🙂.
Groetjes, Tiury
Hallo.
Ik heb telfort nog gemaild en die gaf deze mail als antwoord.
Wij hebben het voor u nagekeken, uit onze gegevens is gebleken dat bij Telfort de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen, omdat er al een andere aanvraag voor nummerbehoud op uw eigen 06-nummer loopt. Telfort kan niet controleren waar de aanvraag voor nummerbehoud voor is goedgekeurd. Wij adviseren u te controleren of u bij een andere provider dan Telfort een aanvraag voor nummerbehoud heeft ingediend.
Wat gaat er dan niet goed
Gr Corrie
Ik heb telfort nog gemaild en die gaf deze mail als antwoord.
Wij hebben het voor u nagekeken, uit onze gegevens is gebleken dat bij Telfort de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen, omdat er al een andere aanvraag voor nummerbehoud op uw eigen 06-nummer loopt. Telfort kan niet controleren waar de aanvraag voor nummerbehoud voor is goedgekeurd. Wij adviseren u te controleren of u bij een andere provider dan Telfort een aanvraag voor nummerbehoud heeft ingediend.
Wat gaat er dan niet goed
Gr Corrie
Hoi c.avisjes,
Wat vreemd zeg. Er staat bij ons maar één verzoek in het systeem en die is goedgekeurd voor 2-11-2015. Ik heb net gesproken met een medrwerker van Telfort. Die vertelde dat er inderdaad twee verzoeken zijn gestuurd, maar met twee verschillende tijdelijke nummers. Is er misschien iets verkeerd gegaan met een bestelling?
Het eerste verzoek hebben we goedgekeurd, waardoor de tweede automatisch wordt afgewezen.De Telfort nummerbehoud afdeling dient eerst de aanvraag te annuleren, voordat ze de aanvraag opnieuw kunnen indienen. Kun je dat doorgeven?
Groetjes, Tiury
Wat vreemd zeg. Er staat bij ons maar één verzoek in het systeem en die is goedgekeurd voor 2-11-2015. Ik heb net gesproken met een medrwerker van Telfort. Die vertelde dat er inderdaad twee verzoeken zijn gestuurd, maar met twee verschillende tijdelijke nummers. Is er misschien iets verkeerd gegaan met een bestelling?
Het eerste verzoek hebben we goedgekeurd, waardoor de tweede automatisch wordt afgewezen.De Telfort nummerbehoud afdeling dient eerst de aanvraag te annuleren, voordat ze de aanvraag opnieuw kunnen indienen. Kun je dat doorgeven?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.