Hallo.
Ik wil graag overstappen naar vodafone i.v.m. een goeie aanbieding van een apple iphone 4s voor 22.50 p.mnd.
Vodafone heeft bij simyo mijn nummerbehoud aangevraagd maar is afgewezen.Â
Waarom??
Bladzijde 1 / 1
Hoi theovanuden,
Jammer om te horen dat je over wil stappen naar een andere provider 😞 Ik zie dat je aanvraag is afgewezen omdat je contract nog loopt tot en met 10-01-2015. Dan zal de aanvraag nummerbehoud meteen geblokkeerd worden door het systeem. Als het goed is heb je dit ook doorgekregen van de nieuwe provider 🙂
Weet je zeker dat je wil overstappen?
Jammer om te horen dat je over wil stappen naar een andere provider 😞 Ik zie dat je aanvraag is afgewezen omdat je contract nog loopt tot en met 10-01-2015. Dan zal de aanvraag nummerbehoud meteen geblokkeerd worden door het systeem. Als het goed is heb je dit ook doorgekregen van de nieuwe provider 🙂
Jammer om te horen dat je over wil stappen naar een andere provider 😞 Ik zie dat je aanvraag is afgewezen omdat je contract nog loopt tot en met 10-01-2015. Dan zal de aanvraag nummerbehoud meteen geblokkeerd worden door het systeem. Als het goed is heb je dit ook doorgekregen van de nieuwe provider :)
Hoi Tiury.
Ik zie er vanaf om over te stappen.
Grtz. Theo
Hoi theovanuden,
Leuk dat je bij ons blijft 🙂
Leuk dat je bij ons blijft 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.