Skip to main content

.

Goededag,



Mijn nieuwe provider heeft een aanvraag gedaan voor nummerbehoud, echter krijg ik een afwijzing van jullie.

Wat is het opzegtermijn ( toch drie maanden?) 

Ik kan ook niet zien wanneer mijn contract precies afloopt, ergens in december, maar waar vind ik dat terug?



By the way...Ben erg tevreden over jullie en zal andere die een sim only nodig hebben jullie zeker adviseren,

alleen had een super aanbieding incl de Samsung S 5
Hoi Acnarfje,



Wat jammer dat je ons gaat verlaten :(



Ik heb je vraag verplaatst naar het forum onderdeel Nummerbehoud, volgens mij komt het daar het beste tot zijn recht.



Je opzegtermijn bij Simyo is 1 maand, maar je kunt nummerbehoud al 2 maanden van te voren aanvragen.

Op Mijn Simyo, bij het stukje waar je je bundels kunt wijzigen staat tot wanneer je contract loopt. In jouw geval staat daar 02-12-2014.

Jij kunt dus op 2 oktober op zijn vroegst nummerbehoud aanvragen om op 2 december naar je nieuwe provider te kunnen.



Omdat je nu nog meer dan 2 maanden voor het einde van je contract zit, wordt je nummerbehoud nu dus nog afgekeurd.



Hopelijk zien we je snel terug bij Simyo!
Dank je wel voor je antwoord !
Hoi Acnarfje,



Graag gedaan, mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum! 🙂

Reageer