Skip to main content
10 en 11 december jl. heb ik contact via mail met jullie gehad omdat ik wilde overstappen.

Mijn abonnement liep tot 3 maart 2015 maar wilde 1 maand eerder afkopen en dan mijn nieuwe abonnement in laten gaan.

Allemaal geregeld via de mail. Per 3-2-2015 zou mijn nummer vrijkomen voor nummerbehoud

Nu krijg ik van mijn nieuwe provider dus een mail dat per vandaag mijn nummer wordt overgezet. Dit hebben jullie zo doorgegeven.

Ben nu best boos omdat ik en met dubbele abonnementskosten zit, en de hele dag onbereikbaar ben (misschien nog langer ivm kerst).

De afspraak was per 3-2-2015 en niet per direct.

Dit heb ik aan jullie doorgegeven en aan de nieuwe provider.

Heb hier gisteren al over gebeld en zou vandaag iets horen hopelijk.

Wil graag dit vandaag nog opgelost hebben aangezien de fout bij jullie ligt. 
Hoi Mama88,



Helaas hebben wij geen controle gehad over de aanvraag datum, anders hadden we deze aanvraag nooit geaccepteerd voor gisteren.



We hebben inmiddels al contact gehad via Twitter en ik heb daar afgesproken om je hier even over te e-mailen. Ik heb meer informatie inmiddels, dus ik zal je meteen een e-mail sturen. Zullen we de conversatie daar verder voortzetten en opzoek naar een oplossing?

Reageer