Skip to main content

.

Beste medewerker,

ik heb een mail gekregen dat ik vandaag tussen 8:00-12:00  vervalt de simkaart van mijn oude provider en wordt mijn nummer overgezet naar Simyo. Maar ik heb nog geen e-mail of ems gekregen dat mijn eigen nummer wordt overgezet naar Simyo. Moet ik het nog wachten of is het iets fout gegaan?

met vriendelijke groet,

Natticha Leesa 

OP het moment dat het nummer bij je oude provider niet meer werkt, kun je deze verwisselen voor de nieuwe sim en zal je actief zijn bij Simyo @Natticha 

Hoi @Natticha,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat jouw nummer nog niet is overgezet! Ik heb dit even doorgezet naar de juiste afdeling zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost. 

Zodra ik een reactie krijg geef ik je een terugkoppeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Bedankt voor je reactie @J.D.L.!

Groetjes,
Amy

Hoi @Natticha,

Zojuist heb ik een terugkoppeling ontvangen maar er leek iets mis te zijn gegaan met betrekking tot de simkaart. Dit is nu opgelost! Morgen wordt jou nummer overgezet naar de Simyo simkaart en kan je gebruik maken van jouw aansluiting bij ons 😊.

Excuses voor het ongemak en de vertraging. Om het een beetje goed te maken heb ik alvast 2 cadeautjes voor je klaargezet in jouw Mijn Simyo account. Dit kan je terugvinden als je bent ingelogd onder het kopje '’Overzicht'’.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 

Groetjes,
Amy

Reageer