hallo,
De titel zegt het al.. Mijn nummer zou 21 juli worden overgezet maar dit is niet gebeurd.
Ook mijn bundels zijn dus nog niet actief.
Mijn oude simkaart werkt ook gewoon nog, maar mijn prepaid bundel daar is vandaag verlopen dus nu kan ik niets meer buitenshuis qua internet en bellen.
Hoor graag van jullie, Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Hoi Cobravosje,
Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat je bent overgestapt naar de Simyo-familie! 🙂
Natuurlijk snap ik dat je dan graag snel je eigen nummer wilt gebruiken. Ik zie dat je simkaart, bundels en telefoonnummer inmiddels bij ons zijn geactiveerd op het netwerk. Hierover heb je vanmorgen al contact gehad met één van mijn collega's. Mijn collega heeft ook een verzoek neergelegd bij onze financiële afdeling om te kijken naar de kosten die buiten je bundel in rekening zijn gebracht. Zodra hierover meer bekend is, ontvang je van haar een terugkoppeling.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Els
Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat je bent overgestapt naar de Simyo-familie! 🙂
Natuurlijk snap ik dat je dan graag snel je eigen nummer wilt gebruiken. Ik zie dat je simkaart, bundels en telefoonnummer inmiddels bij ons zijn geactiveerd op het netwerk. Hierover heb je vanmorgen al contact gehad met één van mijn collega's. Mijn collega heeft ook een verzoek neergelegd bij onze financiële afdeling om te kijken naar de kosten die buiten je bundel in rekening zijn gebracht. Zodra hierover meer bekend is, ontvang je van haar een terugkoppeling.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Els
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.