Skip to main content

.

Vandaag zou mijn tijdelijke nummer worden omgezet naar mijn bestaande nummer met nummerbehoud, het om te zetten nummer is alleen niet bekend bij simyo. Om mijn telefoon staat wel het simyo logo als actieve provider en ik ben wel bereikbaar op het tijdelijke nummer.

Tevens is mijn eigen nummer niet meer bereikbaar (was KPN, dit nr is niet in gebruik)

kan het zijn dat er in het weekend niet wordt omgezet of wat gaat hier mis ?

Hallo @Janet01 heb je wel van de overstapservice gebruik gemaakt?

Heb je bericht gekregen dat je nummer vandaag (zaterdag???) omgezet wordt?

Ik weet dat er problemen zijn geweest met het omzetten van nummers van KPN naar Simyo.

misschien kun je contact zoeken via WhatsApp want via dit kanaal wordt er pas hoogstwaarschijnlijk maandagmiddag gereageerd.

Jazeker, alle mails ook ontvangen dat het succesvol is overgezet, alleen werkt het nog steeds niet.

vanmorgen via whatsapp contact opgenomen, maar daar wordt helaas niet gereageerd. Slechte zaak dat simyo in het weekend geheel geen support heeft.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Overzetdatum is vandaag, 30 juli, alle stappen gevolgd, maar geen internet (hoewel er wel 4g bovenaan mijn telefoon staat) en alleen bereikbaar via het tijdelijke nummer. 
Ben ook al de hele dag op een reactie van de klantenservice aan het wachten. 
Geen goede start! 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Overzetdatum is vandaag, 30 juli, alle stappen gevolgd, maar geen internet (hoewel er wel 4g bovenaan mijn telefoon staat) en alleen bereikbaar via het tijdelijke nummer. 
Ben ook al de hele dag op een reactie van de klantenservice aan het wachten. 
Geen goede start! 

Hallo @Cvb de dag is nog niet om.

Heb je al wel een mail en/of SMS gehad dat je nummer geactiveerd is?

Als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt, merk je de overstap als je nummer niet meer werkl bij je oude provider.

Hoi @Janet01,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het nummer niet direct werd overgezet! Inmiddels zie ik dat alles actief is en het nummer is overgezet. Laat je mij nog even weten of alles inderdaad werkt naar behoren 😊?

Bedankt voor jullie reacties @Ron H en @JanD!

Groetjes,
Amy

Hoi @Cvb,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en zie ik dat de aansluiting in error is gegaan. Dit komt bij een aantal nieuwe aansluitingen voor en wordt automatisch binnen 3 werkdagen opgelost. Als dit is verholpen en alles weer werkt naar behoren zou je mij dan een privébericht willen sturen voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting? Dan kan ik een passende compensatie in orde maken 😊.

Groetjes,
Amy

Hallo @Cvb in de praktijk betekent het vandaag nog een werkende verbinding, heb ik net zo meegemaakt.

Reageer