Skip to main content
Hallo, ik heb net een abbonnement bij SimYo afgesloten en om nummerbehoud gevraagd. Dit wordt na 1 poging van hun kant gelijk teruggegooid naar de gebruiker.. Neem zelf maar contact op.. Net mijn SIM kaart ontvangen, stap 3. Dat is alles. Je kunt meteen van SimYo gebruik maken.. Ja dat wel, maar ik krijg vervolgens gelijk een e-mail dat ik buiten mijn bundel bel..
Hoi Dot,



Wat leuk dat je bent overgestapt! Welkom bij Simyo :D



Ik begrijp dat je zo snel mogelijk je nummer wil meenemen. Wij hebben een verzoek ingediend bij jouw vorige provider en kregen een afwijzing, omdat het te behouden nummer niet (meer) in dienst is. Meer informatie hebben wij helaas niet gekregen, vandaar dat we adviseren om contact op te nemen met je oude provider.



We hebben je een e-mail gestuurd, omdat er vanaf jouw aansluiting internet is verbruikt zonder bundel. Je maakt namelijk gebruik van een Prepaid aansluiting zonder internetbundel. Je kunt een internetbundel aanschaffen via Mijn Simyo. Als je geen internet wil gebruiken, ga dan naar Mijn Simyo.nl >Instellingen > Netwerkinstellingen en schakel de optie Internet op je mobiel in Nederland uit.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Waarom heb ik dan 22,50 betaald?
Hoi Dot,



Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent je betaling. Je hebt € 5,- betaald voor een simkaart met € 7,50 beltegoed. Daarna heb je het beltegoed nog een met € 15,- opgewaardeerd. Min het verbruik dat er inmiddels heeft plaatsgevonden heb je nu € 22,17 beltegoed op je simkaart staan.



Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?



Groetjes,

Sean

Reageer