Skip to main content
Hallo,



Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan en zou mijn nummerbehoud uitgevoerd worden (tussen 09.00 en 17.30 uur). Echter, het is inmiddels 20.30 uur en mijn eigen telefoonnummer werkt nog steeds niet. Het tijdelijke nummer is dus nog actief. Hoe kan dit? 

Inloggen op mijn simyo lukt al wel met eigen nummer + wachtwoord. Hoor graag snel, zodat ik in ieder geval weer bereikbaar ben. 





Groet, Marjolein
Hoi Mayo34, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik dat je via Belsimpel bent overgestapt van Simyo naar Simyo.

Het nummerbehoud leek aanvankelijk gepland voor 1 november, maar dat is het weekend en dan worden er geen nummers overgezet.

Het is nu gisteren, maandag 3 november als nog gedaan en als het goed is kun je nu met je nieuwe simkaart en je oude nummer bellen.

Kun je laten weten of dat ook echt het geval is?
Hallo Ernst,



Inmiddels is het overzetten van m'n oude nummer gelukt op m'n nieuwe simkaart gelukt. Bedankt!





Groet,

Marjolein
Hoi Mayo34,



Wat goed dat je weer online bent met je nieuwe simkaart en dankje dat je ons even op de hoogte hebt gehouden. 🙂 Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het forum!

Reageer