Sinds ik een half jaar geleden een nieuwe telefoon, mijn eerste smartphone, heb aangeschaft, met dezelfde prepaid- simkaart heb ik steeds problemen met het contact krijgen/ houden met het mobiele netwerk.
Het lijkt zo dat het KPN- netwerk, waarvan Simyo gebruik maakt, dan niet (automatisch) gevonden wordt. De ene keer lukt dat wel, de andere keer niet. Als ik dan handmatig zoek naar een netwerk wordt het KPN- netwerk wel gevonden. Omdat ik niet meer weet wanneer ik wel en geen contact heb, ben ik slecht bereikbaar. Mijn smartphone is overigens een Samsung S5 mini.
Weet u hoe ik dit op kan lossen, waardoor ik wel garantie krijg dat ik een constante netwerkverbinding heb?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
ik heb hetzelfde probleem, ook een s5 mini (2 stuks geprobeerd, allebei hetzelfde probleem). Ik hoop dat hier een oplossing voor komt.
Hoi paulh78 & Klopper,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat onhandig dat jullie beide last hebben van dit probleem. Laten we zo snel mogelijk gaan zoeken naar een oplossing :)
Omdat jullie beide hetzelfde toestel gebruiken, heb ik bijna het vermoeden dat deze het probleem veroorzaakt in combinatie met onze simkaart. Willen jullie eens controleren of de simkaart wel goed werkt in een ander merk en type toestel? Daarnaast ben ik benieuwd of een simkaart van een andere provider wel werkt in jullie telefoons.
Mijn laatste vraag voor nu; kunnen jullie controleren of de simkaart goed strak in de telefoon zit of zie je dat er bewegingsruimte is in het simkaartslot? Als dit het geval is, kan het zijn dat jullie simkaarten te dun zijn. Onze oude simkaarten waren iets dikker. Helaas hebben sommige Samsung telefoons last van dit probleem.
Ik hoor graag wat jullie bevindingen zijn!
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat onhandig dat jullie beide last hebben van dit probleem. Laten we zo snel mogelijk gaan zoeken naar een oplossing :)
Omdat jullie beide hetzelfde toestel gebruiken, heb ik bijna het vermoeden dat deze het probleem veroorzaakt in combinatie met onze simkaart. Willen jullie eens controleren of de simkaart wel goed werkt in een ander merk en type toestel? Daarnaast ben ik benieuwd of een simkaart van een andere provider wel werkt in jullie telefoons.
Mijn laatste vraag voor nu; kunnen jullie controleren of de simkaart goed strak in de telefoon zit of zie je dat er bewegingsruimte is in het simkaartslot? Als dit het geval is, kan het zijn dat jullie simkaarten te dun zijn. Onze oude simkaarten waren iets dikker. Helaas hebben sommige Samsung telefoons last van dit probleem.
Ik hoor graag wat jullie bevindingen zijn!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.