Skip to main content

.

Mijn mobiele nummer zou gisteren 28-3-22 overgezet worden. Via de mail werd dit ook meerdere malen aangekondigd - eergisteren nog een mail ontvangen. Maar dit is inmiddels nog steeds niet gebeurd. Mijn oude simkaart (provider Ben) werkt gewoon nog en mijn tijdelijke (Simyo) nummer is ook nog actief. Telefoon opnieuw opstarten werkt niet en telefoonnummer toevoegen aan iPhone werkt ook niet. Ik heb een paar weken terug alvast de Simyo-Esim geactiveerd op mijn iPhone kan het daaraan liggen? Help me aub op weg. Alvast bedankt.

Hoi @marco1123,

 

Bedankt voor je bericht. Oei, als de mail een datum aangeeft dan zou het ook op die datum overgezet moeten worden. Wellicht dat er een storing was bij het porteren van jouw nummer. Het tijdelijk nummer is een nummer die wij versturen om in te loggen op Mijn Simyo voordat de overstap plaats vind. Ik adviseer je om daar nog geen gebruik van te maken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, naam, adres, en email adres? Ik kijk dan gelijk even mee.

 

Groetjes,

 

Nihad


Hoi Nihad, Marco hier. Het werkt nu allemaal. Echter kan ik nu niet meer inloggen op het forum met het tijdelijke (Simyo) nummer, hierdoor kan ik het laatste privé bericht niet lezen en beantwoorden. Maar gelukkig is mijn nummer nu overgezet en lijkt alles te werken. Bedankt hiervoor. Ter controle het gaat hierbij om het mobiele telefoonnummer dat eindigt op ***559 Groetjes.


Hoi @marco1123,

 

Wat fijn om te horen! Ik gaf inderdaad aan in onze privé chat dat het allemaal is opgelost en dat het nummer is overgezet 🙂. Hier was vanochtend al een verzoek voor ingediend gelukkig! Kan ik je misschien nog ergens mee helpen? 

 

Groetjes,

 

Nihad


Bedankt voor je hulp, ben helemaal tevreden.👍 Ik wens je nog een fijne dag toe! Gr. Marco


Geen dank! Ik wens jou ook een hele fijne dag @Marco1124.

 

Groetjes,

 

Nihad


Reageer