.

Vraag

Waarom is mijn lijn om administratieve redenen buiten gebruik gesteld?

  • 10 October 2012
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo Simyo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart voor mijn vrouw binnen gekregen, omdat de andere kwijt was geraakt. Echter kan hier helemaal niets mee, niet bellen, niet sms'en en niet internetten.
Als ik iemand probeer te bellen, krijg ik een mevrouw aan de lijn die zegt: "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld."
Dit vind ik vreemd omdat op het papiertje nog wel staat: "De simkaart is direct klaar voor gebruik."
Graag horen wij of en hoe dit opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,
Dirk Kruit

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum dirk7,

We hebben je aansluiting hersteld op het netwerk. De aansluiting zou nu moeten werken. Zet voor de zekerheid het toestel uit/aan. Kan je hier aangeven of het inderdaad weer werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer