Ik heb een Galaxy S4 mini. Volgens de bereikbaarheidkaart moet ik volledig bereik hebben. Ik heb de laatste tijd maar maximaal 2 streepjes. Meestal maar 1.
Ook de 4g is niet continu aanwezig.
In het verleden is het altijd goed geweest.
Graag uw hulp.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ansveenstra,
Welkom terug op het Simyo Forum!
Wat gek dat je zo slecht bereikbaar bent! Ik zie inderdaad ook op de dekkingskaart van KPN dat er op je huisadres gewoon een goed bereik zou moeten zijn.
Heb je deze problemen alleen op je locatie thuis of heb je dit probleem op meerdere plekken? Ook ben ik benieuwd of je bijvoorbeeld merkt dat het bereik beter is wanneer je bij het raam staat of naar buiten loopt.
Ik hoor graag van je! 🙂
Groetjes,
Kevin
Welkom terug op het Simyo Forum!
Wat gek dat je zo slecht bereikbaar bent! Ik zie inderdaad ook op de dekkingskaart van KPN dat er op je huisadres gewoon een goed bereik zou moeten zijn.
Heb je deze problemen alleen op je locatie thuis of heb je dit probleem op meerdere plekken? Ook ben ik benieuwd of je bijvoorbeeld merkt dat het bereik beter is wanneer je bij het raam staat of naar buiten loopt.
Ik hoor graag van je! 🙂
Groetjes,
Kevin
Ik heb binnen 1 streepje en buiten 2.
Dit probleem heb ik overal.
Kunt u mij ook de instellingen doorgeven van:
* Toegangspunten
* Netwerkmodus
Ik lees hier n.l. verschillende instellingen over.
Bvd Ans
Dit probleem heb ik overal.
Kunt u mij ook de instellingen doorgeven van:
* Toegangspunten
* Netwerkmodus
Ik lees hier n.l. verschillende instellingen over.
Bvd Ans
Hi Ans,
Oei, dat is inderdaad wel heel weinig bereik! Ik zou de instellingen van je telefoon even nakijken via onze toestelhulp. Daar kan je ook de door jou gevraagde informatie terugvinden :)
Daarnaast heb ik een reset op je simkaart uitgevoerd, daardoor kan deze zich opnieuw aanmelden op het mobiele netwerk. Zou je je telefoon opnieuw op willen starten? En als dit niks uithaalt de simkaart opnieuw willen plaatsen? Ik hoor graag of al deze stappen invloed hebben.
Groetjes,
Niels
Oei, dat is inderdaad wel heel weinig bereik! Ik zou de instellingen van je telefoon even nakijken via onze toestelhulp. Daar kan je ook de door jou gevraagde informatie terugvinden :)
Daarnaast heb ik een reset op je simkaart uitgevoerd, daardoor kan deze zich opnieuw aanmelden op het mobiele netwerk. Zou je je telefoon opnieuw op willen starten? En als dit niks uithaalt de simkaart opnieuw willen plaatsen? Ik hoor graag of al deze stappen invloed hebben.
Groetjes,
Niels
Ik dacht eerst dat het zou helpen, maar de streepjes gaan helaas weer terug naar 1 stuks.
Hoi Ans,
Vreemd dat je bereik weer terugspringt naar 1 streepje! Staat je netwerkmodus wel op automatisch verbinden (2G, 3G én 4G)? En heb je misschien een ander toestel waar je deze simkaart in kunt testen? Ik ben benieuwd of je dan hetzelfde probleem ervaart. Met zo'n test kunnen we namelijk zien of het aan je toestel ligt of aan de simkaart.
Verder kan ik ook nog de netwerkspecialisten van KPN bellen. Die kunnen wellicht achterhalen waar het probleem zit! Maar ik zou graag eerst van je willen weten wat de resultaten zijn van de bovengenoemde stappen.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Lu
Vreemd dat je bereik weer terugspringt naar 1 streepje! Staat je netwerkmodus wel op automatisch verbinden (2G, 3G én 4G)? En heb je misschien een ander toestel waar je deze simkaart in kunt testen? Ik ben benieuwd of je dan hetzelfde probleem ervaart. Met zo'n test kunnen we namelijk zien of het aan je toestel ligt of aan de simkaart.
Verder kan ik ook nog de netwerkspecialisten van KPN bellen. Die kunnen wellicht achterhalen waar het probleem zit! Maar ik zou graag eerst van je willen weten wat de resultaten zijn van de bovengenoemde stappen.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Lu
In een ander toestel heb ik 3 streepjes.
Goedemorgen Ans!
Begrijp ik goed dat je simkaart in een ander toestel dus wel bereik heeft? Is er dan wel 4G aanwezig?
Groetjes,
Jihane
Begrijp ik goed dat je simkaart in een ander toestel dus wel bereik heeft? Is er dan wel 4G aanwezig?
Groetjes,
Jihane
Ik heb wel 4G.
Nu ben ik in Drouwen en heb ook maar 1 streepje.
Nu ben ik in Drouwen en heb ook maar 1 streepje.
Denk eerlijk gezegd dat de S4 z'n beste tijd heeft gehad. Toestel is immers al 6 jaar oud. De gemiddelde levensduur is volgens de Consumentenbond ongeveer 2,5 jaar. Vanaf dat moment krijgen ze ook geen updates meer.
Overwegen een nieuw toestel aan te schaffen is misschien het beste in deze.
Overwegen een nieuw toestel aan te schaffen is misschien het beste in deze.
@ ansveenstra mocht je een nieuw toestel kopen houdt er dan wel rekening mee dat al geven de specificaties aan 4G dat er veel verschil bestaat in de gebruikte onderdelen en merken - types.
Kijk niet alleen naar 4G maar naar alle specificaties en reviews op Tweakers.
Kijk niet alleen naar 4G maar naar alle specificaties en reviews op Tweakers.
Oké, dank jullie allen.
Er zit niets anders op dan een nieuw toestel.
Er zit niets anders op dan een nieuw toestel.
Ik heb een nieuw toestel gekocht.
Een Samsung J6
Kunt u mij een nieuwe simkaart sturen?
BVD
Een Samsung J6
Kunt u mij een nieuwe simkaart sturen?
BVD
Hi Ans,
Wat gaaf, een nieuw toestel! Daar moet het helemaal mee goed komen lijkt me 🙂 Ik zie dat je al een tijdje gebruikt maakt van dezelfde simkaart, dus voor je nieuwe toestel een nieuwe aanschaffen is inderdaad handig. Je kan dit doen via 'Instellingen > Simkaart' op Mijn Simyo. Hiervoor wordt 5,- in rekening gebracht. Wacht even met bestellen, want ik heb je hier ook nog een privébericht over gestuurd.
Ray en Friesian, jullie nog bedankt voor de goede hulp!
Groetjes,
Niels
Wat gaaf, een nieuw toestel! Daar moet het helemaal mee goed komen lijkt me 🙂 Ik zie dat je al een tijdje gebruikt maakt van dezelfde simkaart, dus voor je nieuwe toestel een nieuwe aanschaffen is inderdaad handig. Je kan dit doen via 'Instellingen > Simkaart' op Mijn Simyo. Hiervoor wordt 5,- in rekening gebracht. Wacht even met bestellen, want ik heb je hier ook nog een privébericht over gestuurd.
Ray en Friesian, jullie nog bedankt voor de goede hulp!
Groetjes,
Niels
Goedemiddag,
Het is nu donderdag en heb nog geen nieuwe simkaart ontvangen.
Ik had een privé bericht gehad en gelezen, maar deze is nu verdwenen.
Ik zou uiterlijk dinsdag of woensdag een nieuwe simkaart ontvangen.
Het is nu donderdag en heb nog geen nieuwe simkaart ontvangen.
Ik had een privé bericht gehad en gelezen, maar deze is nu verdwenen.
Ik zou uiterlijk dinsdag of woensdag een nieuwe simkaart ontvangen.
Een privébericht kun je pas lezen als je ingelogd bent, klopt je adres in mijn simyo?
mijn adres klopt
Hoi Ans,
Oeh, dat is niet zo best! Ik zie dat deze simkaart nog niet is verstuurd. Sorry hiervoor! Ik heb meteen een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Hopelijk heb je deze zaterdag binnen.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Groetjes,
Lu
Oeh, dat is niet zo best! Ik zie dat deze simkaart nog niet is verstuurd. Sorry hiervoor! Ik heb meteen een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Hopelijk heb je deze zaterdag binnen.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Groetjes,
Lu
Dank je, komt vast goed.
Denk het ook, Ans!
Groetjes,
Niels
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.