Skip to main content

.

Hallo Simyo :-)

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Nog steeds een actueel onderwerp. Helaas werken geen van de andere methoden om deze vraag beantwoord te krijgen 😉 Geen werkende telefoon, geen mijn.simyo - want telefoonnummer/wachtwoord combi onbekend…

Ik zie uit naar jullie reactie :-)

Hoi @vintage nokia,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Heb je de waarschuwing e-mails gezien die wij naar je hebben verstuurd op 3 mei en 10 mei? Hierin geven we namelijk aan dat jouw Prepaid bijna komt te vervallen omdat er te lang geen uitgaand verbruik heeft plaatsgevonden.

Ik heb de opzegging van de Prepaid laten terugdraaien. Als je wilt dat de Prepaid voor het komende halfjaar weer actief blijft dien je één van de volgende acties uit te voeren: een uitgaand gesprek (er moet opgenomen worden!), een uitgaande sms, beltegoed opwaarderen, een internetbundel aanschaffen of een internetsessie houden. Zodra je één van deze optie hebt uitgevoerd zal de Prepaid weer met een halfjaar worden verlengt. 

Hopelijk lukt het hiermee! 😊

Groetjes,
Amy


Reageer