Skip to main content
Bij het gebruik van Simyo app wordt het verbruik van bellen vanaf 26 juni vermeld en het verbruik aan Mb's per 7 juli.

Waarom

Lopen de datums niet gelijk?
Als je één van de 2 niet gebruikt dan valt er weinig bij te werken. Daarom kunnen de data's verschillen zoals bij jou het geval is.



Dat betekend dat toen je op je app keek en die 2 datums zag, op de 26e juni voor het laatst gebeld / gesmst had en op 7 Juli voor het laatst geïnternet via je bundel.



Verneem graag of het nu wat duidelijker is voor je 🙂
Het is duidelijk, maar ik had geken nadat ik vandaag lang had gebeld . Ik wilde even kijken en constateerde het verschil.
Mooi dat het nu duidelijk is. :)



Kan me voorstellen dat, als je er niet van op de hoogte bent, het raar eruit ziet..
Hoi Dasbest, welkom op ons forum :)



Fijn dat Raytje je zo snel heeft kunnen helpen :$

De reden dat je na je gesprek niet direct dit verbruik terugzag op Mijn Simyo is omdat er een paar uur zit tussen het verbruiken en de registratie op Mijn Simyo. In jouw geval duurde dat twee uur en drie kwartier.



Is ook dit je nu duidelijk?

Reageer