.

Beantwoord

Waarom is het opzeggen met nummerbehoud niet mogelijk?

  • 1 September 2016
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Beste Simyo,

Vorige week heb ik een poging gedaan tot het opzeggen van mijn abonnement. Gedurende dit proces kwam ik er echter achter dat ik mijn abonnement niet kan opzeggen zonder mijn nummer te verliezen. Mijn nummer kan ik slechts houden als ik bij mijn nieuwe provider nummerbehoud aanvraag. Echter zit ik nu voor een half jaar in Aruba waardoor het voor mij niet mogelijk is om bij een andere provider nummerbehoud aan te vragen.

Ik heb dit probleem tijdens het proces van opzeggen doorgegeven, maar in de week die hierop volgde niets van jullie gehoord. Nu is inmiddels een nieuwe maand aangebroken wat betekent dat ik pas per 1 oktober mijn abonnement kan beëindigen.

Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.

Groet,

Niny
icon

Beste antwoord door Caspar 2 September 2016, 12:05

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi noascha,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je je nummer dreigt te verliezen wanneer je opzegt. Je kunt inderdaad geen Nederlands nummer op een Arubaanse simkaart zetten. Hiervoor heb je een Nederlandse simkaart nodig.

We versturen alleen simkaarten naar Nederlandse adressen. Je kunt een Prepaid aanvragen en daarop jouw nummer zetten. Dan blijft je nummer behouden op het Prepaid kaartje (mits je één keer in het half jaar een sms'je stuurt of een uitgaand belletje pleegt).

Als je iemand kent in Nederland kan je dus het Prepaid kaartje daar laten bezorgen. Dan kunnen zij het kaartje sturen naar Aruba en dan staat je nummer daarop. Het is wat omslachtig, maar het zou allemaal wel moeten lukken zo!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer