Skip to main content
Hoi, Sinds ong 2-3 weken heb ik een megaslecht bereik. Watsapp berichten komen uren later aan, telefoontjes helemaal niet en een idealbetaling hoef ik thuis niet aan te beginnen omdat ik toch geen tan code ontvang. Voorheen geen klagen maar nu zelfs in de tuin noppes vebinding. Mijn postcode is 1511wp in Oostzaan. Kunnen jullie dit svp verhelpen anders ben ik genoodzaakt wat anders te zoeken.

Groet Olga
Hoop dat hier rap een antwoord op komt OlgadB.

Sterkte.
Hoi OlgadB, welkom op het forum van Simyo.



Ik heb je dit topic even in het subforum Bellen gezet. Dat is wat overzichtelijker voor de andere forumgebruikers.



Wat vervelend dat je sinds kort zo slecht bereik hebt 😞 Kan het zijn dat dit sinds 7 december is? Op die dag zijn er bij jou in de buurt werkzaamheden geweest ter verbetering van het netwerk.

Eigenlijk zou het dus zelfs beter moeten zijn sindsdien.



Je geeft aan dat je Whatsapp berichten én smsjes laat binnenkomen en telefoongesprekken zelfs helemaal niet. Dat vertelt mij dat dit zich voordoet op 2G(GSM) én 3G(UMTS), aangezien smsjes over 2G gaan en jouw simkaart is aangemeld in de 3G toestel.



Heb je je telefoon de afgelopen tijd al eens opnieuw opgestart? Dit zou kunnen helpen. Als dit niet helpt, zou je dan je simkaart eens een tijdje in een andere telefoon kunnen doen? Op die manier kunnen we ook uitsluiten dat het misschien toch aan je telefoon ligt.



Wil je laten weten wat hier uit komt?

Reageer