Skip to main content
Ik heb een prepaid nummer bij Simyo en een nieuwe abonnement afgesloten bij simyo. Ik wilde mijn nummer behouden, maar ik had de sim niet bij de hand. Dit kon later nog. Nieuwe simkaart binnen, inloggen en daar de aanvraag tot nummerbehoud ingevuld. 

Krijg ik nog binnen het uur bericht dat nummerbehoud is afgekeurd door de huidige provider (nota ben SIMYO).. ik snap het niet..

In de mail staat dat ik via mijnsimyo prepaid nummerbehoud kan aanvragen, maar als ik dat daar doe, krijg ik de melding dat de huidige en nieuwe provider SIMYO is en dat dat niet kan ..



Ik weet niet wat ik moet doen om het geregeld te krijgen en mijn abonnement kost me geld .. kan het nu niet gebruiken en de support .. laten we het daar maar niet over hebben..
Mijn dochter had een identiek probleem gisteren en belde met de klantenservice. Binnen 10 minuten was er een oplossing en ze kan binnen een paar dagen nummerbehoud tegemoet zien. Dus even bellen met Simyo is het beste wat je kunt doen om iets snel geregeld te krijgen. Dit forum werk ook vrij snel maar alleen tijdens kantooruren.
Mee eens, en telefonisch gaat dat prima, maar dan moet je niet aanbieden dat het ook via forum en/of twitter kan .. dat lukt dus niet 😉.

Inmiddels is het voor mij ook opgelost.
Mee eens, en telefonisch gaat dat prima, maar dan moet je niet aanbieden dat het ook via forum en/of twitter kan .. dat lukt dus niet 😉.

Inmiddels is het voor mij ook opgelost.




Hoi Mrvdzee,



Wanneer je van prepaid naar een Sim Only wil overstappen kan je dit heel eenvoudig doen via de knop 'Stap over naar Sim Only' op Mijn Simyo. Dan wordt je aansluiting binnen 48 uur automatisch omgezet :)



Jij hebt een nieuwe bestelling geplaatst, waardoor we het verzoek voor Nummerbehoud hebben afgekeurd, omdat het via de overstapknop veel makkelijker gaat :)



Ik zie dat je inmiddels inderdaad telefonisch contact met ons hebt gehad en het is opgelost. Je abonnement gaat overigens pas in wanneer we je 06-nummer hebben overgezet.



We helpen je natuurlijk ook graag via onze Social kanalen. Op het Forum doen we onze best om binnen 1 werkdag te reageren. Via Twitter (@SimyoNL) reageren we op werkdagen van 9.00 uur t/m 20.00 uur binnen 2 uur :)



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!

Reageer