.

Beantwoord

Waarom is er onterecht een SMS afgeschreven?

  • 28 February 2024
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Badge

Goedemiddag, ik woon in het buitenland (zone 1), maar maak via een Prepaid Simkaart nog gebruik van mijn Nederlandse nummer (Digi-D en andere belangrijke services). Nu is er gisteren 27 februari 2024 om 17.54 uur, 10 cent afgeschreven wegens het versturen/ontvangen van een SMS? Nu heb ik al in tijden geen SMS meer verstuurd en 'smsjes' ontvangen zijn alleen maar beveiligingscodes (laatste was 9 feb van de AH en die zijn gratis naar mijn weten), dus ik zou graag willen weten hoe het komt dat deze kosten in rekening zijn gebracht? Gezien ik Prepaid heb, ontvang ik ook geen factuur, dus kan ook niet zien naar welk nummer dit zou moeten zijn geweest en ik was op dat moment thuis (Wifi netwerk) en heb Mobiele Data nooit aan staan (alleen in noodgevallen zet ik het handmatig aan/uit, als WiFi het niet doet). Graag uitleg hierover! 

Alvast bedankt! 

Admin: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 29 February 2024, 12:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Eevje89,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Dit komt wel eens vaker voor, dit kan je ook terugzien in dit topic. Ik heb even meegekeken ik zie dat het bij jouw om een soort gelijk nummer gaat namelijk, 097001002001. Je kan ervoor kiezen om het nummer te blokkeren in jouw telefoon om dit in de toekomst te voorkomen! 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer