iemand enig idee waarom er een sms naar 121 is gestuurd!
Bladzijde 2 / 2
Op wo. 4 april, 19.48 uur is er een sms verstuurd naar 121.
ik heb een iPhone SE.
ik heb een iPhone SE.
Kan het te maken hebben met: https://www.iculture.nl/nieuws/visual-voicemail-kpn/
Ik wil voicemail helemaal niet gebruiken, ik weet niet hoe ik kan uitschakelen dat hier geen sms naar verstuurd kan worden.
Bij mij is het ook hersteld, de sms’jes zijn van het overzicht verdwenen en mijn tegoed is weer aangepast.
Kan het te maken hebben met: https://www.iculture.nl/nieuws/visual-voicemail-kpn/
Ik wil voicemail helemaal niet gebruiken, ik weet niet hoe ik kan uitschakelen dat hier geen sms naar verstuurd kan worden.
SMS uit naar 1233.
Goedemorgen iedereen,
Goed dat jullie hier allemaal contact over opnemen! Ik snap dat deze sms'jes ontzettend verwarrend zijn.
Zoals jullie misschien zelf ook hebben gemerkt in dit topic, betreft het een probleem met iPhones. We hebben hierover met Apple contact gehad en zijn samen een onderzoek gestart. Het lijkt er sterk op dat deze sms'jes te maken hebben met iMessage. We raden iedereen aan om iMessage uit en aan te zetten, hierna zouden de sms'jes moeten stoppen. Hier kun je lezen hoe je deze dienst aan- en uitzet.
Mijn collega's van de technische afdeling gaan er voor zorgen dat alle sms'jes die naar 121 zijn verstuurd, niet in rekening worden gebracht. Een aantal van jullie heeft dit gelukkig al ontdekt op Mijn Simyo. 🙂 Ook zullen deze sms'jes in de toekomst automatisch niet meer in rekening worden gebracht.
Laten jullie het weten als er nog vragen zijn?
Groetjes,
Els
Goed dat jullie hier allemaal contact over opnemen! Ik snap dat deze sms'jes ontzettend verwarrend zijn.
Zoals jullie misschien zelf ook hebben gemerkt in dit topic, betreft het een probleem met iPhones. We hebben hierover met Apple contact gehad en zijn samen een onderzoek gestart. Het lijkt er sterk op dat deze sms'jes te maken hebben met iMessage. We raden iedereen aan om iMessage uit en aan te zetten, hierna zouden de sms'jes moeten stoppen. Hier kun je lezen hoe je deze dienst aan- en uitzet.
Mijn collega's van de technische afdeling gaan er voor zorgen dat alle sms'jes die naar 121 zijn verstuurd, niet in rekening worden gebracht. Een aantal van jullie heeft dit gelukkig al ontdekt op Mijn Simyo. 🙂 Ook zullen deze sms'jes in de toekomst automatisch niet meer in rekening worden gebracht.
Laten jullie het weten als er nog vragen zijn?
Groetjes,
Els
Dank je wel voor de info en dat jullie het probleem hebben verholpen. Fijne dag!
Graag gedaan, EliAnd. 🙂
Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Els
Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Els
Dit is anno maart 2022 nog steeds een issue, iMessage staat niet aan en er zijn geen smsjes verstuurd. Bij mijn echtgenote precies hetzelfde.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat jij persoonlijk dit probleem nog steeds ervaart? Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Nihad
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.