Skip to main content
Ik kon alleen maar een datum later dan 1 maand vanaf heden invullen.

Lijkt mij een overbodige limiet die vaak niet juist is, bijvoorbeeld bij reeds opgezegd nummer.

Dit geeft vaak overbodige contacten met de Klantenservice, lijkt me voor beide partijen niet handig.
Hoi topdown,



Welkom op het forum:)

Daar heb je een heel goed punt. Hetzelfde zat ik deze week ook al te denken. Ik maak er een punt van op onze Wall of Change. Dan kunnen we kijken of dat anders in te regelen is op de website.

Ik denk eigenlijk dat hiervoor gekozen is omdat de meeste mensen het verschil tussen opgezegd hebben, en einddatum contract niet begrijpen. En wat we ook vaak meemaken is dat er totaal geen rekening wordt gehouden met de maand opzegtermijn. Dat levert ook een hele hoop afwijzingen op.

Dankjewel voor het meedenken hierover 🙂 Heb je misschien nog andere suggesties?



Groetjes,

Charlene
Zodra mijn portering rond is ga ik simyo gebruiken.

Na 5 jaren tmobile dolblij daar eindelijk weg te zijn, wat een slechte of geen verbinding zeer vaak.

Ongetwijfeld zullen jullie de nodige opbouwende tips van mij horen in de toekomst.
Hoi topdown,



We zijn blij met jou als nieuwe klant van Simyo 🙂 Mocht je vragen of opmerkingen hebben of je wil gewoon een praatje maken, dan is het forum de plek voor jou! Neem eens een kijkje op het Gewoon Gezellig subforum. Je kunt ook altijd een eigen topic starten ;)



We zien je graag vaker terug op het forum! 🙂

Reageer