Skip to main content

Zojuist nummerbehoud aangevraagd van Vodafone naar Simyo. Vanuit Vodafone kreeg ik als eerstmogelijke overstapdatum 11 juni door. In de mail van Simyo staat 18 juni. Vanwaar dit verschil?

Omdat Simyo technisch en administratief tijd nodig heeft om e.e.a. te verwerken @Simyo-prepaidgebruiker 


Hoi @Simyo-prepaidgebruiker,

Bedankt voor je bericht. Wat gek! Ik kijk graag even met je mee.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even met je mee of je nummerbehoud eerder plaats kan vinden. 🙂

Bedankt voor je hulp! @J.D.L. 

Groetjes,
Roeqajja

 


@Roeqajja dank je wel voor je reactie. Fijn dat jij het ook gek vindt, maar ik vind 18 juni prima om over te stappen. Ik vroeg het me alleen af waarom er verschil zat in die data. 


Hoi @Simyo-prepaidgebruiker,

Bedankt voor je reactie. Mogelijk gaf jouw vorige provider aan dat je vanaf 11 juni overgenomen kan worden door de nieuwe provider. 18 juni is de datum die wij vervolgens als officiële datum hebben doorgekregen van overzetten. Waarom zij 18 juni aangeven en niet eerder kunnen wij helaas niet inzien. Dit kan je het beste navragen bij Vodafone 😊.

Groetjes,
Amy


Hi @Amy 

Je leest het precies andersom. Vodafone gaf aan: 11 juni is de eerstmogelijke overstapdatum. Simyo gaf vervolgens aan dat het nummer op 18 juni wordt overgezet.

Ik vind 18 juni prima als overstapdatum, maar ik vroeg me wel af waarom Simyo 18 juni aangeeft. Lijkt me sterk dat er 7 dagen nodig zijn om dit te regelen.


Hoi @Simyo-prepaidgebruiker,

Bedankt voor je reactie. Ik begreep je punt hoor. De datum van overzetten krijgen wij altijd door van de vorige provider, dit wordt eigenlijk nooit door onszelf bepaald. 

Heb je wellicht een screenshot van het bericht van Vodafone waar 11 juni in wordt aangegeven? Dan kan ik even laten uitzoeken waar het precies misgaat. 

Groetjes,
Amy


Hi @Amy 

Ik heb geen screenshot, ik heb deze datum doorgekregen van een agent die in het VF systeem heeft gekeken. Daar staat echt alleen maar de datum van 11 juni als eerstmogelijke datum.


Reageer