Heb sinds paar dagen een sim Only aangevraagd met de bedoeling om mijn prepaid nummer ook van simyo te behouden.
Vandaag netjes alles thuis gekregen met een mailtje dat mijn nummer niet kon worden overgezet.
Dit zou moeten lukken op mijn simyo op mijn prepaid pagina.
Alleen van prepaid van simyo naar sim only dat doet hij niet.
Graag zou ik dit opgelost zien want wil graag dit nummer behouden.
Met vriendelijke groet
jowan Vorstenbosch
Betreft nummer :06********
Bladzijde 1 / 1
Hoi jowan, welkom op het Simyo forum 🙂.
Het klopt inderdaad dat een nieuwe bestelling plaatsen met nummerbehoud niet mogelijk. We hebben hier namelijk een hele eenvoudige overstaphulp voor gemaakt op Mijn Simyo. Dit kun je vinden op het tabblad Overzicht. Je ziet hier de tekst staan "Nog meer gemak en goedkoper bellen? Stap nu over naar Sim only". Hier klik je op en geef je aan welke bundels je wil hebben.
Wij zetten je prepaid vervolgens binnen 48 uur over naar een abonnement, zonder dat je hier €14,99 aansluitkosten hoeft te betalen mét behoud van je huidige 06-nummer 🙂.
Je kunt je huidige Sim only bestelling het beste annuleren. Dit doe je op www.simyo.nl/annuleren.
Laat je me weten of de overstap is gelukt?
Groetjes, Tiury
Het klopt inderdaad dat een nieuwe bestelling plaatsen met nummerbehoud niet mogelijk. We hebben hier namelijk een hele eenvoudige overstaphulp voor gemaakt op Mijn Simyo. Dit kun je vinden op het tabblad Overzicht. Je ziet hier de tekst staan "Nog meer gemak en goedkoper bellen? Stap nu over naar Sim only". Hier klik je op en geef je aan welke bundels je wil hebben.
Wij zetten je prepaid vervolgens binnen 48 uur over naar een abonnement, zonder dat je hier €14,99 aansluitkosten hoeft te betalen mét behoud van je huidige 06-nummer 🙂.
Je kunt je huidige Sim only bestelling het beste annuleren. Dit doe je op www.simyo.nl/annuleren.
Laat je me weten of de overstap is gelukt?
Groetjes, Tiury
Volgens mij is het nu gelukt.
Dank voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet
jowan vorstenbosch
Dank voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet
jowan vorstenbosch
Hoi jowan,
Goed om te horen dat mijn antwoord je heeft geholpen 🙂. Zo te zien is je overstap al helemaal goed gegaan en heb je inmiddels een Sim only. Denk je er wel aan om je andere bestelling te annuleren?
Groetjes, Tiury
Goed om te horen dat mijn antwoord je heeft geholpen 🙂. Zo te zien is je overstap al helemaal goed gegaan en heb je inmiddels een Sim only. Denk je er wel aan om je andere bestelling te annuleren?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.