Ik heb een aanvraag gedaan voor nummerbehoud. Hierbij heb ik mijn achtcijferige simkaartnummer correct ingevoerd.
Een dag later krijg ik bericht dat mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen met als reden: "Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider. Neem contact op met uw vorige provider."
Wanneer ik onder "Mijn Simyo" naar "Mijn status nummerbehoud" en "Volg je aanvraag" en "pas je gegevens aan" ga, dan zie ik daar als simkaartnummer 1234567 staan. Dit is zeker niet het simkaartnummer, dat ik heb ingevoerd.
Het aanpassen naar het juiste simcardnummer lukt helaas niet.
Bladzijde 1 / 1
Goede morgen Traffic,
Welkom op het Simyo Forum!
Dit is heel vervelend voor jou. Een moderator zal dit verder afhandelen, je hoort hier ongetwijfeld nog van!
Welkom op het Simyo Forum!
Dit is heel vervelend voor jou. Een moderator zal dit verder afhandelen, je hoort hier ongetwijfeld nog van!
Hoi Traffic, welkom op het Simyo forum!
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud.
De reden dat jouw nummerbehoud is afgekeurd door je vorige provider is omdat jij bij je nummerbehoud aanvraag hebt aangegeven dat het om een zakelijk contract gaat.
Je vult dan geen simkaartnummer in, maar een klantnummer. Je hebt alleen geen zakelijk contract en dus is je nummerbehoud afgekeurd met als reden dat je simkaartnummer niet klopt. Want we hebben geen simkaartnummer van je gekregen.
Nu zie je daarom ook staan voor je nieuwe aanvraag 1234567. Dit is een label, een standaardwaarde omdat er geen simkaartnummer bekend is.
Waar je je persoonlijke gegevens invult tijdens het bestellen staat bijvoorbeeld Zoals op je legitimatiebewijs
Je kunt gewoon over de 1234567 heen typen.
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud.
De reden dat jouw nummerbehoud is afgekeurd door je vorige provider is omdat jij bij je nummerbehoud aanvraag hebt aangegeven dat het om een zakelijk contract gaat.
Je vult dan geen simkaartnummer in, maar een klantnummer. Je hebt alleen geen zakelijk contract en dus is je nummerbehoud afgekeurd met als reden dat je simkaartnummer niet klopt. Want we hebben geen simkaartnummer van je gekregen.
Nu zie je daarom ook staan voor je nieuwe aanvraag 1234567. Dit is een label, een standaardwaarde omdat er geen simkaartnummer bekend is.
Waar je je persoonlijke gegevens invult tijdens het bestellen staat bijvoorbeeld Zoals op je legitimatiebewijs
Je kunt gewoon over de 1234567 heen typen.
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Hoi Ernst,
mijn werkgever heeft wel degelijk een zakelijk contract. Ik had het juiste simkaartnummer ingegeven, maar dat is helaas niet opgeslagen. Het telefoonnummer en de gewenste overstapdatum zijn wel juist.
Ik kan helaas de gegevens "Vorige provider" en "Klantnummer bij je vorige provider" niet wijzigen.
mijn werkgever heeft wel degelijk een zakelijk contract. Ik had het juiste simkaartnummer ingegeven, maar dat is helaas niet opgeslagen. Het telefoonnummer en de gewenste overstapdatum zijn wel juist.
Ik kan helaas de gegevens "Vorige provider" en "Klantnummer bij je vorige provider" niet wijzigen.
@ Traffic
Ik ben hier ook al tegenaangelopen, lijkt op een bug in de aanvraag procedure waarbij het simkaart nummer niet wordt opgeslagen... ik kreeg ook de 1234567 "label" te zien omdat er niets anders bekend is/was
Zie: https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/aanvraag-nummerbehoud-werkt-niet-correct-3-maanden-opzeg-termijn-29750
Ik ben hier ook al tegenaangelopen, lijkt op een bug in de aanvraag procedure waarbij het simkaart nummer niet wordt opgeslagen... ik kreeg ook de 1234567 "label" te zien omdat er niets anders bekend is/was
Zie: https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/aanvraag-nummerbehoud-werkt-niet-correct-3-maanden-opzeg-termijn-29750
Hi Traffic,
Als je via je werkgever een zakelijk contract hebt bij je vorige provider, dan hebben we je simkaartnummer niet nodig. Wat we wel nodig hebben is het klantnummer dat bij dat contract hoort.
Ik zie dat er we een naam van een werkgever is ingevuld, maar omdat het niet om een klantnummer gaat zal dat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak zijn.
Je kunt je klantnummer, samen met je tijdelijke telefoonnummer en je te behouden telefoonnummer mailen naar nummerbehoud@simyo.nl
Laat je nog even weten wanneer het wel/niet gelukt is?
@MT15, ik heb goed nieuws voor jou in jouw topic 😳
Als je via je werkgever een zakelijk contract hebt bij je vorige provider, dan hebben we je simkaartnummer niet nodig. Wat we wel nodig hebben is het klantnummer dat bij dat contract hoort.
Ik zie dat er we een naam van een werkgever is ingevuld, maar omdat het niet om een klantnummer gaat zal dat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak zijn.
Je kunt je klantnummer, samen met je tijdelijke telefoonnummer en je te behouden telefoonnummer mailen naar nummerbehoud@simyo.nl
Laat je nog even weten wanneer het wel/niet gelukt is?
@MT15, ik heb goed nieuws voor jou in jouw topic 😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.