.

Beantwoord

Waarom hoor ik niets over mijn aanvraag voor nummerbehoud?

  • 13 January 2016
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Vanwege een kapotte telefoon is er de noodzaak geweest bij een andere provider een combinatieabonnement af te sluiten.Dit met nummerbehoud. Ik wacht al heel lang op een reactie t.a.v. de goedkeuring van simyo. De nieuwe provider heeft de goedkeuring voor het abonnement reeds gegeven... dus simyo het wachten is nog steeds op jullie. Eind vorig jaar is alles in actie gezet, graag zou ik willen dat er wat meer haast door jullie wordt gemaakt.

Een zeer teleurgestelde ex Simyo klant!
icon

Beste antwoord door Estelle 14 January 2016, 18:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi gerluc,

Welkom op het Simyo forum.

Nummerbehoud wordt geregeld door de nieuwe provider! Alleen als je contractduur bij Simyo nog niet afgelopen is kan deze portering vertraging oplopen. Op de website van Simyo kan je zien hoe lang je contract nog loopt.
Indien de contractduur nog loopt kan je contact opnemen met Simyo over een eventuele afkoop van de restduur van je contract.

Uiteraard is het ook mogelijk dat er ergens een fout is gemaakt, omdat ik geen toegang tot de systemen heb kan ik dat niet beoordelen.

Een moderator zal je hier verder over informeren.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi gerluc,

Wat jammer dat je ons wilt verlaten 😞.

Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten wat de status is. Jouw nieuwe provider zou de aanvraag voor je in orde gemaakt moeten hebben. Helaas zie ik dat er geen aanvraag voor nummerbehoud bij ons binnengekomen is. Je kunt het beste bij je nieuwe provider navragen wat er misgegaan is met je aanvraag. Als zij alsnog een aanvraag indienen, kunnen wij deze in behandeling nemen. Omdat je een maandabonnement hebt, hoef je je geen zorgen te maken over een einddatum.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle
Hartelijk dank voor je antwoord, ik zal verder bij mijn nieuwe provider navraag doen !
Reputatie 5
Badge +9
Hoi gerluc,

Top. We wachten de aanvraag af! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, kan je bij ons terecht.

Groetjes, Caspar

Reageer