Skip to main content
Ik ben van T-moble overgestapt naar Simyo met nummerbehoud.

Als ik de Simyo voicemail instel krijg ik reacties van T-mobile.

Hoe kan dat?



Bij voorbaat dank,

Henk
Hoi Snipje,



Wat bijzonder dat er iets fout gaat met je voicemail! Wat bedoel je precies met dat je reacties krijgt van T-Mobile? Je kunt je voicemail bereiken door zelf naar 1233 te bellen. Je hoort dan verbonden te zijn met de Simyo voicemail. Wil je me precies laten weten wat voor bericht je dan krijgt?



Dan kan ik jou vast verder helpen 😃



Groetjes,

Jihane
Bij het instellen kwan er een bericht binnen van mijn voicemailkreeg ik een bericht van 123T-mobile met een reactie op de instelling ?????
Bij het instellen kwan er een bericht binnen van mijn voicemailkreeg ik een bericht van 123T-mobile met een reactie op de instelling ????? En dat tot 2x toe.
Slordig nu beter: Bij het instellen van mijn voicemail (simkaart van Symio) kwam er een SMS-bericht, als reactie van T-mobile, mijn vorige provider.
Hoi Snipje,



Wat raar dat je een sms krijgt van T-Mobile terwijl je de voicemail van Simyo probeert in te stellen.



Ik heb gelijk onze netwerkspecialisten gebeld om te vragen wat er aan de hand kan zijn. Ze zeiden dat jouw toestel waarschijnlijk nog belt naar het nummer van de T-Mobile klantenservice. Dit gebeurt wanneer je bijvoorbeeld kiest voor de 'contactpersoon' Voicemail. Je kan het beste even deze contactpersoon verwijderen en bellen naar 06120001233. Dit is het volledige telefoonnummer van de Simyo klantenservice.



Kun je me laten weten of het heeft geholpen?



Groetjes,

Caspar
BEDANKT CASPAR. DAT WIL IK ZEKER maar het is de vraag of ik het merk. Immers mijn voicemail is ingesteld.

Laten we afspreken als ik me een maand lang niet meld met dit onderwerp dan is het opgelost.



GROET Henk
Hoi Snipje,



Of je het merkt, kun je heel makkelijk testen door naar je Voicemail te bellen zodra je de 'contactpersoon' voicemail hebt verwijderd. Als je dan je Simyo Voicemail hoort, is alles goed gegaan.



Zo niet, dan horen we dat graag.



Groetjes,

Samantha
Als ik bel naar 06120001233 hoor ik dit nummer is niet in gebruik.
Hoi Snipje,



Ooh oeps! Ik zie dat er een foutje staat in het nummer dat Caspar heeft doorgegeven. Er staat een 0 teveel. Als je belt naar 0612001233 of naar 1233, hoor je dan wel je Simyo voicemail?



Groetjes,

Samantha
Correct Samantha. Daar was ik later achter.

Probleem dus opgelost!

Dank je wel

Henk
Hoi Henk,



Dat is goed om te zien! Fijn dat je het zelf ook had gezien en helemaal goed dat het nu opgelost is 🙂 Mocht je ons in de toekomt nog eens nodig hebben, dan zien we je graag terug op het forum!



Groetjes,

Angela

Reageer