Skip to main content

.

Sinds 25/11 ben ik overgestapt naar Simyo. Sinds de overstap heb ik regelmatig haperende telefoonverbinding gehad en zelfs een paar keer werden gesprekken onderbroken. Dit probleem heb ik met de vorige provider nooit gehad. Vooral op mijn huisadres komt dit voor. Contact gehaf met jullie en e-sim is op afstand gereset. Helaas helpt dit ook niet. Ook is mijn huisadres gecontroleerd via de dekkingskaart en ook dat zou geen probleem moeten zijn. Andere telefoons op mijn adres met een andere provider hebben dit probleem niet. 
Ik zou het graag snel oplossen.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Hoi ​@Almeron,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je zulk slecht bereik hebt! Welk merk en model telefoon gebruik je? Heb je alleen problemen tijdens het bellen of ook met het gebruik van 4G/5G?

Zou je wellicht 3 voorbeelden kunnen delen van de datum + tijdstip en locatie wanneer je dit ervaart? Dan kan ik dit even voorleggen aan onze Netwerk Specialist voor verder onderzoek.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy


Dankjewel, 

Ik heb gisteren al contact gehad met een collega van je.

Het is een Samsung S22.

Inmiddels heb ik een simkaart ontvangen maar gebruik liever de e-sim.

De tips die ik gekregen heb hebben niet geholpen.

Met de vorige provider was het signaal veel sterker.

Het betreft alleen telefoonverkeer.

 

Gisteren heb ik 3 gesprekken gehad met zeer slechte verbinding.

Telefoonsymbool geeft maar 1 streepje aan.

Was voorheen volle verbinding.(Odido)

 

Locatie Almere


Hoi ​@Almeron,

Bedankt voor je reactie. Ik zie inderdaad dat je een vervangende simkaart hebt ontvangen maar dat deze nog niet geactiveerd is. Ik kan me voorstellen dat je liever een eSIM wilt gebruiken, dit is tenslotte waar je voor hebt gekozen! 

Waren dit de uitgaande gesprekken die je hebt gevoerd van gisteren? Had je hier ook last van toen je naar onze klantenservice belde? 

Intussen ben ik in afwachting van de reactie van de Netwerk Specialist. 

Groetjes,
Amy


Hoi ​@Almeron,

Ik heb al vrij snel een reactie gekregen van de Netwerk Specialist en zij geven aan dat dit onder een Netwerk klacht valt dus willen zij dit verder onderzoeken omdat je dit voornamelijk op jouw thuisadres ervaart. Je zal daarom per mail een Netwerkklacht formulier opgestuurd krijgen die je dient in te vullen. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en e-mailadres? Dan zorg ik ervoor dat je het formulier opgestuurd krijgt! 

Groetjes,
Amy


Helaas legt de netwerkspecialist de bal terug bij mij. Als antwoord dat het aan afscherming en isolatie in mijn huis kan liggen. Als dit het geval is moet ik dat zelfde probleem toch ook met andere providers hebben?

Gisteren nogmaals getest.

Simyo 0 tot 1 streepje ontvangst.

Odido volle bak ontvangst.

Ik hoop op een oplossing.


Reageer