Skip to main content
Mijn dochter heeft een sim only abbo. De laatste weken heeft zij heel vaak geen netwerkverbinding zonder dat er iets over een storing op de website te vinden is. Ze belt doorgaans vanuit de regio Haaglanden. Wat kan er aan de hand zijn en hoe is dit te verhelpen?
Hoi Ligtvoet, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je topic met jouw vraag even in het subforum Bellen gezet. Dat houdt het forum wat overzichtelijker.



Je geeft aan dat je dochter in de regio Haaglanden vaak geen bereik heeft. Dat is een erg ruim begrip.

De regio is erg groot. Als daar een storing of werkzaamheden zouden zijn, zou dat inderdaad wel bekend zijn.

Of kan het zijn dat ze dit op een bepaalde locatie heeft? Dan wil ik graag de volledige postcode weten, want dan kan ik navragen of er op die locatie iets aan de hand is.

Het zou ook nog kunnen zijn dat er iets met haar telefoon aan de hand is. Om dat uit te sluiten dient ze haar simkaart een tijdje in een andere telefoon te doen. Blijven de problemen zich dan voordoen, of niet?



Kun je deze vragen voor me beantwoorden?
Hallo Ernst,



Dank voor je reactie. Het gaat om verschillende postcodegebieden in verschillende gemeenten (Voorburg, Den Haag, Zoetermeer) en verschillende locaties. Ik probeer wel eerst de simkaart in een andere telefoon, lijkt me handiger om mee te beginnen.

Groetjes Ilona
Hi Ligtvoet,



Houd je ons op de hoogte, als je wil?

Reageer