Skip to main content
Hoi,



Ik heb inmiddels al een aantal maanden beduidend slechter bereik en slechter internet, vrijwel overal waar ik kom. Terwijl het voorheen altijd prima was. Qua internet kom ik niet verder dan een E en verder valt mijn bereik gewoon regelmatig helemaal weg of is het maar 2 streepjes. Het is erg vervelend, want naast dat mijn internet traag is, mis ik af en toe ook echt telefoontjes en een week geleden kwam zelfs een telefoontje met voicemailbericht gewoon helemaal niet bij me binnen, terwijl dit best wel een belangrijk telefoontje was waar ik de hele op had gewacht.



Mijn vriend heeft ook Simyo en hij heeft nergens last van. Ik heb mijn simkaart al een tijdje eruit gehaald en dit helpt helaas ook niet.



Wat kan het dan nog meer zijn?



Groet,

Ineke
Kun je misschien eens een kruistest doen? Jouw sim in de telefoon van je vriend en andersom.
Hoi Ray,



Mijn vriend zit momenteel voor langere tijd in het buitenland, dus helaas gaat dat niet.



Andere ideeën?



Groet,

Ineke
Hoi Ineke2.



Vind je het goed als un paerdjuh ook meehelpt?:D



Het kan ook met een andere simkaart, iemand uit de buurt bijvoorbeeld.

Het gaat er om dat we kunnen uitsluiten via een kruistest of het de sim of de telefoon is.

Dus jouw sim andere telefoon.

Andere sim jouw telefoon.



Groet,

Friesian
Hoi Ineke2,



Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.



Ik vind het erg vervelend om te horen dat je vaak traag internet hebt.



Je geeft aan dat je het probleem vrijwel overal ervaart. Kun je me vertellen of je deze problemen ondervind als je je telefoon instelt op 2G of op 3G ?



Verder zou je de instellingen op je toestel kunnen controleren.



Om na te gaan of dit komt door je toestel of simkaart, hebben Raytje en Friesian je al gevraagd om de simkaart uit te testen in een andere telefoon. Voor de volledigheid zou je in je eigen toestel ook een andere simkaart plaatsen.



Op deze manier kan nagaan of de het bereik beter wordt als de simkaart in een ander toestel zit.



Zou je de test alsnog kunnen uitvoeren? Laat je ons weten wat de uitkomst is?

Reageer