Skip to main content

.

Vraag

Waarom heb ik slecht bereik sinds ik mijn iPhone SE 2020 gebruik?

  • 31 januari 2025
  • 6 reacties
  • 50 Bekeken

Hallo,

Sinds oktober vorig jaar met mijn Iphone SE 2020, geen goed werkend bereik meer gehad bij simyo.

Telefoon is al terug geweest naar iphone, waar de telefoon weer getest is en eea vervangen. Alles werkte naar behoren.

Echter, nogsteeds slecht bereik en wegvallen van belgesprekken… nieuwe simkaart, zelfde problemen.

 

Zijn er hier meer met deze problemen? En hoe is dit opgelost? Nieuwe telefoon lijkt me wat overbodig aangezien hij is herzien door iphone… andere provider?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • 1471 reacties
  • 2 februari 2025

Waar bevind je je als een gesprek wegvalt?

Is dat binnen in huis? Zo ja, kan je dan eens buiten testen doen?


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • 3 februari 2025

Hoi ​@Sven12,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zulk slecht bereik ervaart!

Ook ben ik net als ​@wimj12 benieuwd of je dit alleen binnenshuis ervaart of op meerdere plekken. Heb je de simkaart ook al eens in een andere telefoon getest? Zo kunnen we sneller het probleem achterhalen als de simkaart bijvoorbeeld wel goed werkt in een ander merk of model telefoon.

Mocht de simkaart ook niet werken in een andere telefoon dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens voor verder onderzoek bij de Netwerk Specialist. 

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 3 februari 2025

Het netwerk valt constant weg onafhankelijk van waar ik ben. Dus ja ik ervaar het op verschillende plekken. Sim kaart is ook in een andere telefoon geweest, daar werkte die wel naar behoren.

Andersom is er ook een simkaart van een andere provider in mijn iphone geweest waarmee het netwerk niet wegviel en ik wel normaal kon bellen…

Na telefonisch contact met simyo geven zij aan hun dat hun netwerk goedwerkt, het ligt aan de telefoon. Iphone geeft aan dat hun telefoon goed werkt en het netwerk niet goed is…..

Mijn vraag is nu hoe dit op te lossen. Ben al jaren simyo gebruiker en had dat graag zo gehouden. Maar nu werkt het netwerk niet op mijn iphone en een andere provider wel, echter verwacht simyo een afkoopsom van €190,- als ik naar een andere provider wil en dat is wel vervelend als er al een nieuwe iphone is aangeschaft en ik al sinds oktober geen goed netwerk ontvang


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • 4 februari 2025

Hoi ​@Sven12,

Bedankt voor je reactie en de aanvullende informatie.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit even voor je laten onderzoeken bij onze Netwerk Specialist. 

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 1 reactie
  • 8 april 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen zonder resultaat? Is dit inmiddels opgelost?

mvg Linda


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • 8 april 2025

Hoi ​@Grapendaal,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist even een privébericht gestuurd met verdere informatie.

Groetjes,
Amy


Reageer