Skip to main content
Beste ,



Ik heb sinds vanochtend geen verbinding met het mobiele netwerk; wanneer ik probeer te telefoneren krijg ik de melding 'geen mobiel netwerk beschikbaar'. Mijn telefoon (samsung galaxy gio) werkt verder prima, wifi functioneert etc. Ik heb mijn telefoon aan-uit gezet, simkaart verwijderd, geprobeerd handmatig een netwerk in te stellen, maar hij komt niet verder dan het zoeken naar netwerken (en vindt er geen). Wat kan ik nog proberen om het op te lossen?



Bij voorbaat dank!
Heb hetzelfde probleem, geen netwerk, wel wifi. Verder net de simyo simkaart geactiveerd, maar ik gebruik mijn ben simkaart nog omdat het nummer nog niet overgezet is. Geen idee hoe ik dit kan verhelpen
Hoi djmr, welkom op het Simyo forum :)



Bedoel je met het mobiele netwerk heel het KPN netwerk? Of mobiel internet?

Ik zie namelijk dat je enkel op 28 mei een dag niet gebeld hebt, maar daar voor en daarna wel. Voor mobiel Internet staat Internet op je mobiel al een paar jaar uit, dus dat zal het wel niet zijn.



Als je probleem is opgelost: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Heb hetzelfde probleem, geen netwerk, wel wifi. Verder net de simyo simkaart geactiveerd, maar ik gebruik mijn ben simkaart nog omdat het nummer nog niet overgezet is. Geen idee hoe ik dit kan verhelpen



Hoi Ilona V, welkom op ons forum!



Op 28 mei was jouw nummer al overgezet naar Simyo. Vandaar dat je Ben simkaart het niet meer deed ;)

Je kunt dus nu al gebruik maken van je nieuwe Simyo simkaart. Heb je 'm al geprobeerd?





Omdat je nummer is overgezet, zul je je even opnieuw moeten registreren op het Forum.

Daarom heb ik jouw forumnaam en je e-mailadres op het forum iets aangepast. Je kunt dan weer met dat e-mailadres en Ilona V registreren.

Reageer