Ik ben op 14 december overgestapt van abo Tele2 naar Prepaid Simyo.
Ben vanaf deze datum in Frankrijk en heb geen service en kan me ook niet registreren bij een provider.
Hierdoor ben ik onbereikbaar, wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Check even de volgende zaken;
- Staan je buitenland opties aan op je MijnSimyo > instellingen > netwerk instellingen?
- Staat (data)roaming aan op je telefoon?
Check even de volgende zaken;
- Staan je buitenland opties aan op je MijnSimyo > instellingen > netwerk instellingen?
- Staat (data)roaming aan op je telefoon?
Klaas, had je de nieuwe prepaid simkaart al in Nederland gebruikt? Ik meen me te herinneren dat een nieuwe simkaart het in het buitenland niet doet als die daarvoor geen contact heeft gehad met een Nederlands netwerk.
Hey Klaas,
wat Scotsman zegt is inderrdaad een goede, als eerste zou ik het een keer in Nederland proberen want dan weet je dat de sim kaart zelf wel werkt nu zijn er misschien ook nog andere problemen die je allemaal af zou moeten gaan.
Groet Paul.
wat Scotsman zegt is inderrdaad een goede, als eerste zou ik het een keer in Nederland proberen want dan weet je dat de sim kaart zelf wel werkt nu zijn er misschien ook nog andere problemen die je allemaal af zou moeten gaan.
Groet Paul.
Hoi Klaas L,
Welkom op 't forum.
Zoals Scotsman al zegt, zal je waarschijnlijk eerst verbinding moeten maken met het Nederlands netwerk voordat je simkaart het in het buitenland gaat doen. Ik heb je simkaart wel voor de zekerheid gereset en daarmee de instellingen opnieuw aangemeld op 't netwerk. Het is het proberen waard! Doe even voor 10 minuten je toestel helemaal uit. Doet je simkaart het daarna wel?
Zo niet, dan zul je echt even moeten wachten tot je weer in Nederland bent. Blijf je nog lang weg?
@Raytje, Scotsman en PaulH bedankt voor jullie hulp mannen!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum.
Zoals Scotsman al zegt, zal je waarschijnlijk eerst verbinding moeten maken met het Nederlands netwerk voordat je simkaart het in het buitenland gaat doen. Ik heb je simkaart wel voor de zekerheid gereset en daarmee de instellingen opnieuw aangemeld op 't netwerk. Het is het proberen waard! Doe even voor 10 minuten je toestel helemaal uit. Doet je simkaart het daarna wel?
Zo niet, dan zul je echt even moeten wachten tot je weer in Nederland bent. Blijf je nog lang weg?
@Raytje, Scotsman en PaulH bedankt voor jullie hulp mannen!
Groetjes,
Caspar
Alles geprobeerd wat hier is aangegeven, geen verbetering. Ben over een paar dagen pas weer in Nederland. Ga er maar vanuit dat het probleem is opgelost. Zolang wel lekker rustig.
Maar sinds vanmorgen kan ik ineens wel bellen en gebeld worden. Rara hoe kan dit.
Dat was er wellicht een probleem bij het Franse netwerk.
Hoi Klaas L,
Dat is apart! Wel erg fijn dat je op dit moment gewoon bereikbaar bent. Ik snap dat het lekker rustig is, maar voor noodgevallen is het toch wel handig 😉 Het kan heel goed zijn dat er een 'probleem' was bij het Franse netwerk, zoals Raytje aangeeft. Mochten wij nog iets kunnen doen voor je. Laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Dat is apart! Wel erg fijn dat je op dit moment gewoon bereikbaar bent. Ik snap dat het lekker rustig is, maar voor noodgevallen is het toch wel handig 😉 Het kan heel goed zijn dat er een 'probleem' was bij het Franse netwerk, zoals Raytje aangeeft. Mochten wij nog iets kunnen doen voor je. Laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.