Goedemorgen,
Ben een weekje in het buitenland geweest, meerdere landen van Europa ,
Data roaming staat uit.
Ben inmiddels weer terug, maar mijn telefoon vertikt het om weer internet te gebruiken
op het Simyo netwerk.
Telefoon herstart , meerdere malen
Netwerk instellingen aangepast en "data soort" gewisseld.
Alles geen resultaat.
* help ! *
Bladzijde 1 / 1
Hallo Stefan666,
Welkom op het Simyo Forum.
Vervelend is dat, normaal is een herstart voldoende. Probeer eens een wat hardere reset te geven, telefoon uitschakelen, batterij (indien mogelijk) verwijderen, simkaart verwijderen, 10 - 15 minuten wachten, alles terugplaatsen, telefoon opnieuw opstarten. Hierdoor wordt je simkaart weer opnieuw aangemeld op het netwerk. Zet je netwerkinstellingen terug naar de 'oude' instellingen (excl. roaming).
Succes
Welkom op het Simyo Forum.
Vervelend is dat, normaal is een herstart voldoende. Probeer eens een wat hardere reset te geven, telefoon uitschakelen, batterij (indien mogelijk) verwijderen, simkaart verwijderen, 10 - 15 minuten wachten, alles terugplaatsen, telefoon opnieuw opstarten. Hierdoor wordt je simkaart weer opnieuw aangemeld op het netwerk. Zet je netwerkinstellingen terug naar de 'oude' instellingen (excl. roaming).
Succes
Bedankt,
Heb het inmiddels gevonden wat het euvel is.
( HTC telefoon )
Als je naar het buitenland gaat, schakelt ( op een of andere manier ) de "data" uit ( hetzelfde scherm waar je ook bluetooth / wifi en gps kan in/uitschakelen )
Normaal schiet ie vrij snel terug ( ben een grensbewoner ) , maar als je langere tijd even uit Nederland weg bent
blijft dit op "uit" staan.
Even op het icoontje klikken, en het doet het weer.
Raar dat het zo werkt, bij andere providers die ik gebruikt heb werkte dit allemaal vanzelf.
Máár, het werkt weer ! 🙂
Heb het inmiddels gevonden wat het euvel is.
( HTC telefoon )
Als je naar het buitenland gaat, schakelt ( op een of andere manier ) de "data" uit ( hetzelfde scherm waar je ook bluetooth / wifi en gps kan in/uitschakelen )
Normaal schiet ie vrij snel terug ( ben een grensbewoner ) , maar als je langere tijd even uit Nederland weg bent
blijft dit op "uit" staan.
Even op het icoontje klikken, en het doet het weer.
Raar dat het zo werkt, bij andere providers die ik gebruikt heb werkte dit allemaal vanzelf.
Máár, het werkt weer ! 🙂
Dat het weer werkt is het belangrijkste. Fijne zondag verder.
Zelfde!
Hoi Stefan666,
Welkom op het forum!
Goed om te horen dat je het probleem zelf opgelost hebt :D
@franswon bedankt voor het meedenken.
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum!
Goed om te horen dat je het probleem zelf opgelost hebt :D
@franswon bedankt voor het meedenken.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.