Skip to main content
Ik heb nagenoeg overal een goed bereik. Maar als ik in Paterswolde ben heb ik een slecht bereik. Hoe kan dat. En wat kan ik daar aan doen.
Hoi,



Als je in Paterwolde bent en je weet de postcode daar, gebruik dan is deze site: http://www.coveragechecker.nl/



Kun je zien hoe het met de dekking daar is.



Als ik zoek op Paterswolde zie ik trouwens dat op 2G en 3G niet overal goed bereik is.. Op 4G overal goed bereik.



🙂
OK Raytje

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben verder een zeer tevreden Simyo klant. Heb nog geen 4G. Iets voor de toekomst.

Heb de site bekeken. Zal er mijn voordeel mee doen.
Graag gedaan.. :)



Misschien dat een moderator meer kan vertellen waarom er daar geen bereik is. Ik weet ook niet of het gedeelte waar jij er last van heb ook het gebied is waar er geen bereik is, behalve 4G.
Hoi jdl51



Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.



Vervelend dat je problemen ondervindt met het netwerk. Ik zie dat Raytje je al de tip heeft gegeven om een kijkje te nemen op de Coveragechecker van KPN. Volgens deze tool is het 2G netwerk vrijwel overal in het dorp beschikbaar. Er zijn wel bepaalde plekken waar geen netwerk beschikbaar is. Dat geldt ook voor het 3G netwerk.



Als je weer in Paterwolde bent zou je je telefoon vast kunnen zetten op een van deze netwerken om na te gaan welke van de twee sterker is op de plek waar je bent. We kunnen een check doen om de exacte locatie voor jou na te kijken. Ik heb hiervoor de volledige postcode nodig waar je minder bereik ervaart.



Je kan de postcode hier achterlaten zodat we de dekking voor je kunnen controleren.



@Raytje, bedankt voor je reacties.

Reageer