Skip to main content
Ik heb geen ontvangst met mijn Samsung note 2 gisteren goede ontvangst thuis nu niks meer wat kan da t zijn postcode gebied 7906 NH. Ander simkaart van telfort in gedaan werkt wel.



Groet



Jan
Beste Diesel61,



Hartelijk welkom op forum van Simyo!



Binnen het postcode gebied die je opgeeft, is de dekking van zowel 2G, 3G en 4G goed!

Klik hiervoor op de volgende link: http://www.coveragechecker.nl/

Vul dan je postcode in onder "zoek op locatie", en je ziet de dekking waar je woonachtig bent.



Mijn vermoeden is, dat je Simyo simkaart (nog) niet goed is geactiveerd of dat er een storing/fout zit op je Simyo simkaart, aangezien je nu helemaal geen netwerk meer hebt.

Mijn vermoeden wordt extra versterkt, door het feit dat je wel gewoon bereik hebt met de simkaart van Telfort, die eveneens gebruik maakt van het KPN netwerk.



Een moderator van Simyo zou dus even naar je aansluiting moeten kijken, en eventueel een reset moeten uitvoeren, om te zien of het laatste helpt.

Heb je daarna nog steeds geen bereik met je Simyo simkaart, dan zou Simyo een nieuwe simkaart moeten toesturen, aangezien de kans dan groot is, dat er een storing/fout op je simkaart zit.



Dus wacht even op het antwoord vanuit Simyo, al hoop ik je voor nu te hebben geholpen.

Een moderator geeft vaak binnen 1 werkdag antwoord.
Hoi Diesel61, welkom op het forum :)



Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Bellen.



Even voor MichD een heel goed en uitgebreide uitleg schreef over wat er mogelijk aan de hand kon zijn had je al gebeld naar de klantenservice.

Je simkaart is opnieuw aangemeld op het netwerk en zo te zien werkt alles weer :$



In je gegevens zie ik ook dat je tot een ruim half uur voor je je topic plaatste nog dataverbruik hebt gehad. Kan het zijn dat je toen nog ergens anders was en je bij thuiskomst geen bereik meer had?

Dan lijkt het inderdaad nét of er in jouw postcodegebied ineens geen bereik meer is. Ik heb als laatste nog een tip voor je:

Als je dit weer eens meemaakt, zet dan je telefoon eens een kwartier lang helemaal uit. Dan meldt je simkaart zich ook opnieuw aan op het netwerk en scheelt het je een belletje+forumtopic ;)



Hebben we dit zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer