.

Beantwoord

Waarom heb ik ineens geen 4G meer?

  • 21 June 2023
  • 4 reacties
  • 29 Bekeken

Sinds een tijdje maakt mijn Android Moto G5 Plus geen gebruik meer van 4G.
Settings zijn niet gewijzigd.
Hoe krijg ik de telefoon weer op 4G? Internetten is nu nauwelijks mogelijk..


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 22 June 2023, 10:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo @ErwinHendriks je zou binnern je mobiel de netwerkinstellingen eens kunnen resetten, daarmee worden, wifi, Bluetooth en mobiele instellingen hersteld naar hun standaard waarden, daarna de mobiel even herstarten en je zou weer ‘beeld’ moeten hebben.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ErwinHendriks,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je 4G niet meer goed werkt! Goed dat je contact opneemt.

Ook ben ik net als @JanD benieuwd of je na het resetten van de netwerkinstellingen weer een stabiele 4G verbinding hebt. Bedankt voor je reactie Jan! Ook kan het vaak helpen om handmatig een netwerk te selecteren of de APN instellingen opnieuw door te nemen in het toestel. 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en zie ik dat je een wat verouderde simkaart hebt. Mocht de 4G verbinding niet terugkomen met deze tips dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik een nieuwe simkaart naar je kan opsturen 😊.

Groetjes,
Amy

Bedankt voor de reacties, het resetten van de netwerkinstellingen heeft het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ErwinHendriks,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het is opgelost! Dat zien we graag 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer