Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik geen waarschuwing SMS ontvangen?

• August 22, 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

HI!

Mijn dochter is ver over haar bundel gegaan met internet. Heel vervelend maar het meest vervelende en erge is dat er geen een keer SMSjes zijn gestuurd met: Let op je zit op 80% of 100% van je bundel. 
Alleen toen het echt mis was kreeg ze een SMS dat ze geblokeerd was en 100 vooruit moest betalen. 
Op de website staat op verschillende plekken dat jullie waarschuwings SMSjes sturen Dus jullie claimen dat wel… en normaal gebeurt dat ook maar nu het juist zo misgaat niet….. 
Nu zitten wij hiermee terwijl we normaliter weten en erop rekenen dat we een SMS krijgen. 

Hoe nu verder? Ik vind dit echt niet ok. 

Groet Rianne

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@RiRO,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen waarschuwing sms'jes hebt ontvangen! 

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een compensatie heeft plaatsgevonden, fijn dat het zo is opgelost wat betreft de kosten 😊.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 25, 2025

Hoi ​@RiRO,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen waarschuwing sms'jes hebt ontvangen! 

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een compensatie heeft plaatsgevonden, fijn dat het zo is opgelost wat betreft de kosten 😊.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy