Skip to main content
ik kan niet bellen. ik krijg de melding niet aangemeld bij netwerk. ik heb al vijf keer mijn telefoon uit en aangezet. mobiel is een samsung galaxy core prime. help??
Dit kan helaas meerdere oorzaken hebben....:(



Bekijk dit topic eens: https://forum.simyo.nl/bellen-85/niet-bellen-niet-aangemeld-netwerk-16267



Misschien dat je hier wat uit kunt halen.



Overigens, is de telefoon wel simlockvrij?
ja telefoon is simlockvrij.
maar aan en uitzetten helpt niet
Hoi lev32, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat de hulp van RicoK je nog niet heeft gewerkt. Ik ben momenteel bezig om je simkaart opnieuw aan te melden bij het netwerk. Hiervoor dien je de telefoon voor 15 minuten uit te zetten en je simkaart uit je telefoon te halen. Nadat je de telefoon met simkaart opnieuw opstart, kun je even handmatig zoeken naar het KPN netwerk. Als het goed is kun je dan weer bellen!



Laat je ons weten of dit ook zo is?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie, RicoK! 🙂

Reageer