Skip to main content

.

Hallo allemaal

Vanaf 04 09 2015 krijg ik op mijn telefoon de melding

geen service ik snap er helemaal niets van kunt U

mijn helpen

mvgroet Johann
Hoi sando, welkom op ons forum!



In je gegevens zie ik dat je inderdaad sinds vier september geen verbruik meer hebt. Ik zie ook dat je een vervangende simkaart hebt geactiveerd op zes september.

Kun je laten weten of je nu wel service hebt?
Hallo Ernst



Dat heb ik niet dus heb ik weer een vervangende sim besteld

kijken wat het word zo niet dan ben ik er klaar mee.:@



mvgroet Johann
Hoi sando,



Jammer dat de vervangende simkaart niet heeft geholpen. Het lijkt dan niet aan de simkaart te liggen. Als twee verschillende simkaarten in je telefoon niet werken, dan kijk ik graag wat er nog meer aan de hand kan zijn.



In eerste instantie heb ik een reset uitvoert. Wil je hiervoor je telefoon uit- en aandoen? 🙂 Zo kan je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Selecteer je ook handmatig in je telefoon het KPN netwerk? Van welk type telefoon maak je daarnaast gebruik? Als je gebruikmaakt van een iPhone, dan kun je synchroniseren via iTunes.



Daarbij hoor ik graag of je telefoon simlockvrij is en of een andere simkaart in je telefoon wel werkt. Heb je ook op verschillende plekken geen service of op een bepaalde plek? En zie je of je verbinding hebt met het netwerk?

Reageer