.

Beantwoord

Waarom heb ik geen verbinding, melding 'geen service'?

  • 6 September 2015
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Hallo allemaal
Vanaf 04 09 2015 krijg ik op mijn telefoon de melding
geen service ik snap er helemaal niets van kunt U
mijn helpen
mvgroet Johann
icon

Beste antwoord door Ernst 7 September 2015, 16:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi sando, welkom op ons forum!

In je gegevens zie ik dat je inderdaad sinds vier september geen verbruik meer hebt. Ik zie ook dat je een vervangende simkaart hebt geactiveerd op zes september.
Kun je laten weten of je nu wel service hebt?
Hallo Ernst

Dat heb ik niet dus heb ik weer een vervangende sim besteld
kijken wat het word zo niet dan ben ik er klaar mee.:@

mvgroet Johann
Reputatie 4
Badge +10
Hoi sando,

Jammer dat de vervangende simkaart niet heeft geholpen. Het lijkt dan niet aan de simkaart te liggen. Als twee verschillende simkaarten in je telefoon niet werken, dan kijk ik graag wat er nog meer aan de hand kan zijn.

In eerste instantie heb ik een reset uitvoert. Wil je hiervoor je telefoon uit- en aandoen? 🙂 Zo kan je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Selecteer je ook handmatig in je telefoon het KPN netwerk? Van welk type telefoon maak je daarnaast gebruik? Als je gebruikmaakt van een iPhone, dan kun je synchroniseren via iTunes.

Daarbij hoor ik graag of je telefoon simlockvrij is en of een andere simkaart in je telefoon wel werkt. Heb je ook op verschillende plekken geen service of op een bepaalde plek? En zie je of je verbinding hebt met het netwerk?

Reageer