Skip to main content
ik sim only met nummerbehoud aangevraagd.sim kaart gekregen en geactiveerd in de iphone5c gedaan,

geeft steeds aan geen service reeds telefonisch contact gehad alles gedaan zoal

- telefoon 10 minuten uitgezet

- sim kaart 15 minuten eruit gehaald

- gesinchroniseerd met i tunes

hij vraagt om pin code alles lijkt normaal alleen geeft hele tijd geen service.

weet iemand hoe ik eindelijk mijn telefoon kan gebruiken.
Ik zou eens een kruistest doen indien mogelijk, dan weet je gauw wat meer.

Jouw sim andere telefoon...et vice versa.
heb ik ook al geprobeert helpt ook niet.
Hoi gerrit1970,



Wat vervelend dat je nieuwe simkaart het niet doet. Volgens onze gegevens is je nummer goed over gezet, dus hier kan het niet aan liggen. Wat wel opmerkelijk is; er zijn voordat je nummer is overgezet al wel verbruikskosten in rekening gebracht. Je simkaart heeft het dus klaarblijkelijk wel gedaan, klopt dat?



Ik hoor heel graag je antwoord, zodat we weten in welke hoek we het moeten zoeken.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je tip Friesian 🙂.
Hoi Tiury,



Ik zag ook dat er al verbruiskosten zijn gemaakt,maar volgens mij zij dat kosten van het tijdelijke nummer.

Als ik een app verstuur geeft hij dat ook met het tijdelijke nummer maar bellen en sms's gaat met geen van bijden nummers.

Dus hoop ik dat je mij kunt helpen dit duurt eigenlijk al veel te lang,en ik heb even goed de kosten voor iets wat ik niet kan gebruiken.



Groejes Gerrit
Het is nu weekend dus dat zal toch wat langer duren, er zijn dan niet altijd moderatoren en je zit met verwerk- en levertijd...,

Je zou in de tussentijd in een winkel voor nood een andere prepaid sim kunnen halen, ben je tot je de nieuwe hebt van simyo geholpen.
Hoi gerrit1970,



Zou je willen checken of het nummer in je iPhone wel goed staat? Zeker omdat je de simkaart hebt gebruikt voordat je nummer is overgezet, kan het zijn dat je iPhone het verkeerde nummer heeft overgenomen.



Dit doe je door je iPhone uit te zetten en voor 15 minuten je simkaart uit je telefoon te halen en daarna deze stappen te volgen.



Werkt dit niet, doe dan een soft reset op je iPhone. Dit doe je door de home knop en de uit/aan knop vast te houden totdat je het Apple logo ziet.



Laat je me weten of het bovenstaande heeft geholpen?



Groetjes, Tiury

Reageer