Skip to main content

.

Hoi, 

Heb al enige tijd een ‘geen service’ melding op mijn iPhone 8 Plus. 
betreft een Sim only zonder data. Het volgende heb ik al geprobeerd:
Reset. Vliegtuigstand. Handmatig simyo selecteren. Herstel (netwerk)instellingen. Uitzetten en 5min wachten.
uit de kruistest met een andere iPhone blijkt de simkaart wel in de andere iPhone te werken. 
echter doet een andere simkaart het wel in mijn iPhone.

ik ben door mijn opties heen. Hebben jullie nog een suggestie. Ik hoop het!

Hoi @CorryvdW,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je deze melding krijgt! Ik begrijp dat je zelf al meerdere instellingen hebt doorgenomen maar helaas krijg je nog steeds de melding '’geen service'’. Graag wil ik van je weten waar de netwerkmodus op geselecteerd is in jouw toestel. Dit kan je controleren via Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Gesprekken en data > Selecteer alles op 4G. Nadat je dit hebt gedaan mag je het toestel weer even opnieuw opstarten. 

Mocht deze tip geen verbetering geven of mocht dit al goed staan zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even mee op je aansluiting.

Groetjes,
Amy


Reageer